Rydjord Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg hadde en dag lånt bort Gothic spillet mitt (Gothic 1 ikke Gothic 2). og fikk tilbake den ødelagte cd'en med ynnskyldninger og en 50 lapp. Og nå har jeg lett over hele internett på utkikk etter en ny engelsk versjon. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne perlen av en Rpg. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg hadde en dag lånt bort Gothic spillet mitt (Gothic 1 ikke Gothic 2). og fikk tilbake den ødelagte cd'en med ynnskyldninger og en 50 lapp.Og nå har jeg lett over hele internett på utkikk etter en ny engelsk versjon. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne perlen av en Rpg. Akersmic.no har det, til BARE 499kr Er forøvrig på utkikk etter dette spillet selv, men jeg er ikke villig til å betale 500kr for det. Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Fannt ei britisk side 29,99 pund ca. 380 nok. bedrer seg men enda ikkje fornøyd. Fannt en tysk version 2,95 euro på Amazon.de Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) si at du skal ha 499kr + porto hos han som lånte den. Du skal jo ikke tape på at han ødela den Edit: Å ødelegge et slikt spill er blasfemi !! Endret 8. april 2004 av blackninja Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hvordan er gothic 1 i forhold til gothic 2? er grafikken lik? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har faktisk ikke spilt det, men jeg vet jeg burde. Folk sier at spillet har en bedre historie og er generelt mer gjennomført. Grafikken er selvfølgelig ikke like bra siden spillet er eldre, men så mye forskjell ser det ikke ut til å være utifra skjermbilder. Blir glad når "Raven" kommer jeg Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Har sent en hyggelig mail til Akersmic online (tviler på at det hjalp) Har funnet ein del utenlanske sider med akseptable priser men desverre ingen som sende til Norge hitill. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har spillt gjennom Gothic 1 og nesten ferdig med gothic 2. Synes Gothic 1 var bedre på alt, unntatt grafikk og lyd selvsagt. Gitt lei av Gothic 2 for noen måneder siden og har ikke orket spille det siden. Gothic 1 er verdt en runde til likevel. Gothic 1 har IKKE dårlig grafikk og lyd, bare litt mindre bra enn dagens spill. Jeg kjøper IKKE et 5 år gammelt spill for 500kr i butikk, fikk tak i det et annet sted Det var mye pes å fåtak i det uansett. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har lyst på gothic 1, men pcen min e noe jævlig dritt lurte på om noen viste system requirements? Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Minnimum. 450 mhz 64 ram 16 mb grafik driver Sterkt Andbefalt 700-1 ghz 128 ram 64 mb grafik driver Endret 12. april 2004 av Rydjord Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 så det til 350,- på avalon.no, men det er utsolgt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå