Christah Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg satt å mimra tilbake her en dag til the golden 90's, Og kom til å tenke på et kongespill jeg hadde til SNES'en min. Var noen zombier, som man drepte ved å skyte med et vanngæver/pistol, noe annet jeg husker godt ved spillet var at du kunne hoppe på trampoliner mellom hager og noe slikt.. Vet det er dårlig beskrivelse, men ringer det noen bjeller folkens?! Jeg syns jeg kan huske tittelen Monter Bash eller Monster Dash... Hjelp meg folkens! Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Zombies ate my Neighbor Bilde1 Bilde2 Endret 7. april 2004 av DjShugaA Lenke til kommentar
Grums Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Så veldig skummelt ut. Har hørt at det kommer en ny versjon. Resident Evil: Zombies ate my Neighbor. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Zombies ate my Neighbor Bilde1 Bilde2 Stemmer. Et av de beste spillene til SNES! (IMO) Lenke til kommentar
Christah Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Zombies ate my Neighbor Bilde1 Bilde2 KONGE! Har 858 emus til SNES på xbox, må finne det der Uansett, takk skal du ha! GENIALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå