Alte-to Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ups, min harddisk's brutale møte med 2 stk slugs... Det er en 40mb Segate harddisk, årgang 1993. Formaterte den mens den stod som 20mb i bios, og vips, den ble aldri 40Mb igjenn. Da måtte den bøte med livet... Segate 40Mb - Bilde 1 Segate 40Mb - Bilde 2 Segate 40Mb - Bilde 3 Lenke til kommentar
holmis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har hatt lyst til å gjøre det samme noen ganger jeg å Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 har også skutt en SCSI HDD fra 19xx! den var fysisk like stor som 2 CD-rommer!!! Men, slugen gikk faktisk ikke gjennom alle platene Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Edit: Nm. Endret 7. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Minner meg litt om T1000 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 DETTE skulle du jo ha filmeT!! veldig nyttig informasjon dette her det kunne blitt en bra kortfilm det. Med good story og musikk. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 DETTE skulle du jo ha filmeT!!veldig nyttig informasjon dette her det kunne blitt en bra kortfilm det. Med good story og musikk. Kan jo det da, jeg har et par disker til, men det blir med vanlig hagleammo det da. hadde kun 5slugs Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du sier selv at det er off otpic, så hva med å poste det i ot..? Flytter den jeg Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Du sier selv at det er off otpic, så hva med å poste det i ot..?Flytter den jeg fant ikke den, så etter noe med "Søppel" jeg... stressa litt sjø. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Ta på deg militæruniform eller noe på filmen. Så kan den sendes til tv2.. Bare godt å flame militæret litt mer (Skyt også på en tøyhund mens du ler høyt) Endret 8. april 2004 av [bat] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå