Beisfjord Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Akuratt fått meg ny CPU nå, og fikk da en amd xp2000+ til overs. Har en gammel maskin stående som server med en AMD t-bird 750MHz cpu i seg, noe gamle greier ja hovedkortet på den er av typen asus a7v (socet a). Støtter vel 133 fsb såvidt jeg husker. Uansett, hvordan vil det være å sette en xp2000+ cpu i det hovedkortet? regner med at den i bestefall vil underklokkes en del, men det er kanskje fare for totalhavari også? Noen synspunkter? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er d ,tohbread,palemino?Burde ikke være noe problem,verste fall en liten underklokk.De fleste cpu er tilbake kompatible Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det burde gå fint å bruke den prosessoren, men du bør oppgradere til nyeste BIOS for det hovedkortet først. Lenke til kommentar
Beisfjord Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg er husker ikke helt hvilken utgave av XP2000 det er, men lurer på om det muligens er en Thoroughbred. Prøvde å se på cpu'en men det stod ikke noe fornuftig på den... Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg hadde min xp1900+ i et sånt hk, funka fint. De nyeste bios oppdateringene til kortet åpna muligheten for å bruke disse cpu'ene uten å få underclock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå