mafiamann Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er det noen som veit.. hvilket hub adresse vi skal koble oss til vi som ikke er på Tg.. men vil alikavel være koblet opp mot tg ? Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 hva mener du ? hva er gærent med denne a ? Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 de har i værtfall 1 som er oppe å går men den gjelder bare lokalt for de som er der.. vi som ikke er der har ikke adgang.. men det jeg lurer på er om noen har laget en annen dc-hub for oss som ikke er der men kan conecte oss på alikavel.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor finner jeg egentlig TG's hub. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du kommer ikke inn på tg hubben med mindre du tilhører uio eller uninett. Sry mac. Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kommer ikke inn herfra heller. Internett på TG er så forbanna dritt at et finnes ikke ord. *klikker snart* Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 DC huben er for oss på TG, ikke noen andre! Dessuten er det ikke lo0v og oppgi addreser til Huber... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 DC huben er for oss på TG, ikke noen andre! Dessuten er det ikke lo0v og oppgi addreser til Huber... Hehe, kan godt beholde TG hubbene deres:) *Sitter og koser seg med sin nye LCD* Litt offtopic, men du var så stolt, så måtte skryte litt jeg også Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 DC huben er for oss på TG, ikke noen andre! Dessuten er det ikke lo0v og oppgi addreser til Huber... ikke at alle koser seg så mye på de hubbene når nettverket ikke funker på tg Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 nettverket på tg kommer aldi til å funke opptimalt. skulle den det. så hadde "noen" blitt fattige Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 er nok ikke lov medslik her. raportert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg