ZoRaC Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har et lite problem. Jeg har et skjema som henter info basert på "?id=tall". Så fylller de ut skjemaet og går da videre til en ny fil som skal validere det (tar vare på "id" ved hjelp av en "hidden" input). Problemet er at hvis de ikke har fylt ut alle felt skal man får opp en feilmelding og skjemaet på nytt, men da "mister" jeg "?id=tall", siden "include side.php?id=$id" ikke fungerer... Noen ideer til løsning på dette? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 KAn vi få se hva du har nå? Men problemet er altså at du mister id? det er jo bare å ta den med seg til valideringa Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) edit: kanskje du kan bruke session til dette? Endret 7. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Fant løsningen... Siden jeg includer er jo variablene tilgjengelig. En "if (isset($_GET['id'])) $id = $_GET['id'];" løste det... God Påske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå