ddd-king Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 OK. Mine koster 50øre/stk. Zienerdiode er kanskje en av de mer elegante måtene å gjøre det på, men "TRYGT, KJAPT OG BILLIG"-prisen går nok til dioder i serie...:wink: Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Etter at jeg har lest meldingen som ble lagt inn på messageboardet mitt må jeg si at Hondaen er en skikkelig idiot... Du ble kanskje litt mer usaklig Hondaen! [ Denne Melding var redigert av: ddd-king på 2002-04-03 17:51 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 ...Saann rent bortsett fra dette ufattelig interessante om liten pikk: All den tid viftas rotasjons-hastighet er styrt av temperaturen paa prosessoren, hva er egentlig klue'et med aa senke spenningen paa den? Er jeg for dum til aa forstaa dette? Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 12:22, JenkaRiPS skrev:Foretrekker selv trinnløs regulering av viftene jeg da men.. Har etpar hjemmelagede regulatorer med LM317 som klarer 1,5A og regulerer fra ca.5v til like i overkant av 11v. Uten tvil den beste løsningen. Hvis noen er interessert, kan jeg sikkert mekke skjema til regulatoren..--Tommy H. Øyyy.. Jeg vil ha et sånnt skjema:) Kan du maile et til [email protected] ?.. Har ikke tid til å følge med her heeeletiden mere.. men suser gjennom de fleste tekstene;) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 12:22, JenkaRiPS skrev:Foretrekker selv trinnløs regulering av viftene jeg da men.. Har etpar hjemmelagede regulatorer med LM317 som klarer 1,5A og regulerer fra ca.5v til like i overkant av 11v. Uten tvil den beste løsningen. Hvis noen er interessert, kan jeg sikkert mekke skjema til regulatoren..--Tommy H. Hadde vært gøy om du hadde sendt det skjemaet til meg, er litt nysgjerrig. Har selv tenkt på å bygge et automatisk styringssystem med 3 hastigheter, så jeg er litt nysgjerrig på hva du har mekket sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå