Sheel Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Heisann, jeg har tenkt endel på det og joine en BF:Vietnam klan.. Er det noen ulemper/fordeler ved å være i klan i sånne type spill? Har ingen veldig lang erfaring med BF:Vietnam, fikk spillet på Fredag, 2.April, og har spilt rundt 1-2 timer hver dag siden det. Jeg spilte heller ikke mye BF1942, men har spilt en god del FPS spill i det hele tatt, bla. CoD, MoHAA, Q3A, UT, Planetside, CS. Så jeg vil tørre å påstå at jeg har noe skills rundt aim. Trenger ikke noe veldig skilled klan, ikke noe seriøs heller. Endret 7. april 2004 av Artex Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Ingen useriøse hyggelige klaner som spiller BF:V her? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Merket at du spilte CS og UT, join vår klan her .. .: (CS og UT): http://s3.invisionfree.com/WarLord eller www.wlclan.com (ikke oppe enda) Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg spilte heller ikke mye BF1942, men har spilt en god del FPS spill i det hele tatt, bla. CoD, MoHAA, Q3A, UT, Planetside, CS. Merk deg men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan prøve |RV|, Retarded Vikings. Bare gå inn på www.retardedvikings.moo.no. Logg inn på forumet og presenter deg selv. Du kommer sikkert med. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Du kan prøve |RV|, Retarded Vikings. Bare gå inn på www.retardedvikings.moo.no. Logg inn på forumet og presenter deg selv. Du kommer sikkert med. Ok, sjekker med dem jeg. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ellers kan du jo alltids sjekke ut "klanprat" på www.battlefield.no sitt forum. Der de fleste bfv spillerne henger... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for all respons, bør vel finne ut av det snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå