Papillon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er på TG og har mistanke om at en del virus har banet seg vei inn på maskinen min. Når jeg ser på oppgavebehandling er prosessen system fryktlig ustabil og varierer mellom 0% til 40% bruk av cpu. Når jeg da skal f. eks. spille spill som cs, blir alt enormt hakkete og det blir umulig å gjøre noe som helst. Skjer også en del andre merkelige ting med pc'n. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Vil bli kjempeglad for svar, da jeg sitter på TG og derfor kunne tenkt meg at pc'n virka ok. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Se på taskmanager på vilke prossesser som går. Der får du opp hvor mye hver prosess bruker. Det kan kanskje gi deg noen hit om hva som bruker så mye... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Første bud: restart maskinen å se om problemet fortsatt er der. PS: løkke tel på TG Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Se på taskmanager på vilke prossesser som går. Der får du opp hvor mye hver prosess bruker. Det kan kanskje gi deg noen hit om hva som bruker så mye... Evt er det et hint å lese hva han skriver før man svarer. System-prosessen tar normalt 0% cpu når maskinen står uten å kjøre spesielle oppgaver, surfing på nettet osv. Så den ville jeg nok sjekket nærmere ut. Kan du få installert et antivirus-program og sjekket da? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Har restarta 70 ganger... eller no. Jo lenger pcn står på, jo mer cpu bruk er det. Prosessen "System" er den som fucker alt. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Her ser dere hvordan det ser ut http://home.broadpark.no/~amid/problemer.jpg Noen som har noen råd å gi? Alt mottas med takk Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Housten you got your self a problem Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Deler du filer? Og du har selfølgelig AntiVirus,Adware og Firewall? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 tg uten en solid firewall = kan like så godt dyppe pc i tjære...... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Har Norton 2003 med alle oppdateringer, Adaware og spybot. Saken er at det allerede er noe galt med pcn og derfor er jeg interessert i å løse dette istedenfor å tenke på hva jeg burde gjort før jeg kom hit. Noen som har vært borti dette før? Tar imot all den hjelp jeg kan få med stor takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå