Gå til innhold

Fryktelig ustabil bruk av CPU

Papillon

Anbefalte innlegg

Er på TG og har mistanke om at en del virus har banet seg vei inn på maskinen min. Når jeg ser på oppgavebehandling er prosessen system fryktlig ustabil og varierer mellom 0% til 40% bruk av cpu. Når jeg da skal f. eks. spille spill som cs, blir alt enormt hakkete og det blir umulig å gjøre noe som helst. Skjer også en del andre merkelige ting med pc'n. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet?

Vil bli kjempeglad for svar, da jeg sitter på TG og derfor kunne tenkt meg at pc'n virka ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se på taskmanager på vilke prossesser som går. Der får du opp hvor mye hver prosess bruker. Det kan kanskje gi deg noen hit om hva som bruker så mye...

Evt er det et hint å lese hva han skriver før man svarer.

System-prosessen tar normalt 0% cpu når maskinen står uten å kjøre spesielle oppgaver, surfing på nettet osv. Så den ville jeg nok sjekket nærmere ut.

Kan du få installert et antivirus-program og sjekket da?

Lenke til kommentar

Har Norton 2003 med alle oppdateringer, Adaware og spybot. Saken er at det allerede er noe galt med pcn og derfor er jeg interessert i å løse dette istedenfor å tenke på hva jeg burde gjort før jeg kom hit. Noen som har vært borti dette før? Tar imot all den hjelp jeg kan få med stor takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...