Gå til innhold

System Uptime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv dette:

<?php
if (!dl("php_w32api.dll")) {
 echo "Unable to load php_w32api.dll";
 exit;
}

$api = new win32;
$api->registerfunction("bool QueryPerformanceCounter (float &lpPerformanceCount) From kernel32.dll");
$api->registerfunction("bool QueryPerformanceFrequency (float &lpPerformanceFrequency) From kernel32.dll");

$api->QueryPerformanceCounter($a);
$api->QueryPerformanceFrequency($b);
$c = $a/$b;
$days = floor($c / 86400);
echo gmstrftime("System uptime is $days Days, %H Hr, %M Min, %S Sec<br>", $c);
?>

Endret av cazper_no
Lenke til kommentar
Prøv dette:

<?php
if (!dl("php_w32api.dll")) {
 echo "Unable to load php_w32api.dll";
 exit;
}

$api = new win32;
$api->registerfunction("bool QueryPerformanceCounter (float &lpPerformanceCount) From kernel32.dll");
$api->registerfunction("bool QueryPerformanceFrequency (float &lpPerformanceFrequency) From kernel32.dll");

$api->QueryPerformanceCounter($a);
$api->QueryPerformanceFrequency($b);
$c = $a/$b;
$days = floor($c / 86400);
echo gmstrftime("System uptime is $days Days, %H Hr, %M Min, %S Sec<br>", $c);
?>

Warning: dl(): Not supported in multithreaded Web servers - use extension statements in your php.ini in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\index.php on line 94

Unable to load php_w32api.dll :thumbdown:

Lenke til kommentar
Warning: dl(): Not supported in multithreaded Web servers - use extension statements in your php.ini in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\index.php on line 94

Unable to load php_w32api.dll

 

Gjør som feilmeldingen sier og definer dl("php_w32api.dll") i php.ini og prøv igjen da vet du!

Lenke til kommentar
Warning: dl(): Not supported in multithreaded Web servers - use extension statements in your php.ini in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\index.php on line 94

Unable to load php_w32api.dll

 

Gjør som feilmeldingen sier og definer dl("php_w32api.dll") i php.ini og prøv igjen da vet du!

hmm, nå gikk jeg inn i php.ini i winroot mappa og fjenra ;

 

restarta apache og denne feil meldingen kommer opp:

 

Unknown(): Unable to load dunamic library './php_w32api.dll' - THe specifid module could not be found. :scared:

Lenke til kommentar
Du må huske å kopiere php_w32api.dll til C:\WINNT\system32 og sjekk at du har denne i php.ini:

enable_dl=On

 

Ellers så har jeg ikke så mye bra å komme med...

hmm, jeg har dllen i system32, alt stemmer i php.ini.. restarta apache smerterfritt uten feil beskjed... MEN! Så kommer:

 

Warning: dl(): Not supported in multithreaded Web servers - use extension statements in your php.ini in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\index.php on line 94

Unable to load php_w32api.dll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...