bassmania Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Jeg derv å lekte meg med google isted, så fant jeg denne posten på fpscentral.com , det virker veldig lovende!! Legger bildet her i tilfellet noen ikke ser den hehe Endret 7. april 2004 av bassmania Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Like music to my ear...GJ bassmania Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 gleder meg til den kommer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Såklart den kommer, spørsmålet er når? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Såklart den kommer, spørsmålet er når? Akuratt det jeg har tenker på hele tiden!!! ffs!!! Men nå har vi bevis på at den er laget, og at de tester den, så det er vel litt bra!! Endret 7. april 2004 av bassmania Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 nerfa M60 kit i sikte, yay!!! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Fean meg på tide, samt at de legger inn de mest populære fixene fra BF1942 som: - Favorite Server browser - Friendly Mine/Bouncing Betty/Caltrops icon - Vote on spawn meny Caltrops icon er definitivt et must. Det er seriøst kjedelig å bli straffet med teamkill, når du beskytter en oppgang/trapp med Caltrops og alle kameratene dine løper på dem og starter å kjefte "WTF" "OMG" N00B"... Tragisk! Ufattelig at de ikke greide å stappe dette inn i 1.0 releasen til BFV når det slo så godt ann i BF1942. Etter min mening et helt klart "must" Endret 13. april 2004 av Shicca Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 faktum at de IKKE klarte å implementere alle tingene som gjorde BF1942 bedre etterhvert, fra første release, er meg ett under jeg ikke forstår.. Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 er det noen som nå vet når den kommer? (v1.1) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) iogmed at det hele er basert på rykter fra forum, og ingen offisiell uttalelese som jeg har sett iallefall? nei..men at det er servere som kjører med den tyder jo på at de er ett eller annet sted på test stadiet iallefall.. Endret 14. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 About bloody time. Begynner å bli seriøst lei BFV pga alt tullet. Netcode optimaliseringer og bedre ATI støtte burde være punkt en på dagslisten. Savner alt det geniale ifra 1.6, men klarer seg uten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 nei, punkt 1 på lista bør være gameplay optimiseringer, nemlig NERFing av M60 kit'ene Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 nei, punkt 1 på lista bør være gameplay optimiseringer, nemlig NERFing av M60 kit'ene Nemlig! Men en aldri så liten Favorite server add hadde ikke gjort noe det heller. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nåja, overlever glatt til litt ubalanserte våpen (syns forresten ikke det er så ille, M60 burde få større spredning i alle posisjoner enn prone, men utenom det fornøyd), men overlever ikke den ekstreme hakk/laggingen jeg har. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 m60 som våpen alene har jeg ikke såå mye problemer med, ening med bamsefar selvsagt, men kombo'en m60+law/blooper er den som virkelig irriterer! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Enda værre når den har M60/LAW/Medic og C4 (eller hvilken eksplosiv det nå er). På slike baner er det svært irriterende, men når det hakker som bare fanden selv på low, så gir man da pokker i hvilke våpen man bruker, når man ikke ser en døyt. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tatt fra Battlefield Vietnam Community Update: THANK YOU! Online numbers for BFV were huge the first week it was released and they don't show signs of slowing down. You're all obviously enjoying the the game! Everyone at DICE and EA would like to thank the fans and welcome all the new faces to the world of Battlefield! Battlefield Vietnam Update For those of you familiar with Battlefield 1942, you're already aware of the level of support you can expect from the Battlefield team. Battlefield Vietnam is no exception. In the next few months you can expect to see updates which add new features, incorporate community requests and add new content. We're currently working on an update which will incorporate some of your suggestions such as tweaking the M60/LAW combo as well as addressing performance issues experienced by some people. Stay tuned for more information on this in the upcoming weeks. Server Admins Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection 32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection 64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth) ATI Card Users We are currently discussing with ATI the issues with BFV and certain high-end ATI cards. As an interim solution, if you turn off Anti-Aliasing and Anisotropic Filtering you will have a much better playing experience. That's it for this week, so until we talk next, happy hunting! EAComMike and the rest of te Battlefield team!. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Tatt fra Battlefield Vietnam Community Update: THANK YOU! Online numbers for BFV were huge the first week it was released and they don't show signs of slowing down. You're all obviously enjoying the the game! Everyone at DICE and EA would like to thank the fans and welcome all the new faces to the world of Battlefield! Battlefield Vietnam Update For those of you familiar with Battlefield 1942, you're already aware of the level of support you can expect from the Battlefield team. Battlefield Vietnam is no exception. In the next few months you can expect to see updates which add new features, incorporate community requests and add new content. We're currently working on an update which will incorporate some of your suggestions such as tweaking the M60/LAW combo as well as addressing performance issues experienced by some people. Stay tuned for more information on this in the upcoming weeks. Server Admins Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection 32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection 64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth) ATI Card Users We are currently discussing with ATI the issues with BFV and certain high-end ATI cards. As an interim solution, if you turn off Anti-Aliasing and Anisotropic Filtering you will have a much better playing experience. That's it for this week, so until we talk next, happy hunting! EAComMike and the rest of te Battlefield team!. Dette er godt å høre Endret 16. april 2004 av Artex Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 MEGET godt å høre får håpe de fikser andre ting også da friend list server navn og IP på score listen "Button up" muligheten for gunnere/sjåfører i tankser/M113 Friendly mine markører og en god del andre ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå