bajas76 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå skal ikke jeg på noen måte fremstå som en bezzervisser, men ser det er en sammenblanding av begreper her. ASP = Active Server Pages. Betegnelse på sider med dynamisk innhold. Det finnes en Apache::ASP modul, som gjør at webserveren kan kjøre perl i HTML-koden. Den kjører derimot IKKE filer med VB-script, selv om disse har endelsen .asp. Som jeg nevte tidligere kommer dette av proprietær kompilator. Men takket være innlegget ang. chilisoft fant jeg en løsning fra Sun. http://wwws.sun.com/software/chilisoft/index.html Denne kunne være interesse. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Vb script er da ikke kompilert?!? EDIT: Les bedre. den har VB støtte... Endret 13. april 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
bajas76 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hehe, ettersom jeg klarer å lese ut ifra mitt innlegg, skrev jeg at jeg fant en løsning fra Sun. Med dette mente jeg selvfølgelig at det støttet VB-script, siden dette var problemet. VB-script kompilerer runtime, som andre scriptspråk. Det vil si det kompileres under kjøring av scriptet. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg vet det drev tidligere med VB/vbsript Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ASP Upload er en COM komponent som du ma ha Windows for a kunne bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå