Gå til innhold

Flashe tilbake Radeon 9600 Pro AIW

Merlin

Anbefalte innlegg

Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til :( Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til :( Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest! :scared:

Lagra du ikke den originale biosen når du flasha PRO kortet første gang ?

Lenke til kommentar
Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til :( Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest!  :scared:

Lagra du ikke den originale biosen når du flasha PRO kortet første gang ?

Det er den jeg ikke finner!

Lenke til kommentar

Problemet nå, latterlig nok er at PCI kortet mitt ble ødelagt, tror jeg røska det ut fra PCI slotten for hardt, og de gull fargede greiene nederst på kortet har en liten ripe som jeg mistenker gjør at kortet ikke fungerer :(

Jeg har hørt om å flashe blindt uten PCI kort. Jeg prøvde dette men disken prompter ikke og jeg hører ingen lyd. Vær så snill å hjelp, da jeg er lei av å sitte med min Gefroce MX-440 her. Har hørt noe om å resette CMOS?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å flashe kortet blindt uten PCI kort? Vel nå føler jeg meg skikkelig dum :p:blush: Virker som om jeg har flasha PCI kortet det vil ikke starte og lyset ved startknappen er gul istedenfor grønn. Det var egentlig derfor jeg ikke fikk flashet mitt Radeon tilbake virker det som, men hvorfor flashet det PCI kortet og ikke AGP. Må jeg stille inn noe?

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...