Merlin Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest! Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest! Lagra du ikke den originale biosen når du flasha PRO kortet første gang ? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hei har nå anskaffet meg et Sapphire 7000 32 MB PCI kort som jeg skulle flashe tilbake mitt AIW 9600 PRo forøvrig et PowerColor. Denne flashingen har jeg prøvd 10 ganger nå men klarer ikke å få det til Jeg får en error når jeg skal flashe powercolor biosen (9600 Pro Bios). Det jeg lurte på er om kortet mitt aldri vil se dagens lys igjen, siden jeg vet ikke hvor original bios ligger? Hav skal jeg gjøre? Datakyndige, hjelp snarest! Lagra du ikke den originale biosen når du flasha PRO kortet første gang ? Det er den jeg ikke finner! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Finnes det et sted jeg kan laste ned original PowerColor 9600 Pro AIW bios? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Kan jo se om du finner noen som passer for deg her: http://softmod.ocfaq.com/bios.php Ingen PowerColor 9600Pro AIW, men en del andre PC 9600Pro. Det kan jo hende noen av de fungerer. Lykke til! Endret 7. april 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Kan jo se om du finner noen som passer for deg her:http://softmod.ocfaq.com/bios.php Ingen PowerColor 9600Pro AIW, men en del andre PC 9600Pro. Det kan jo hende noen av de fungerer. Lykke til! Skal prøve de nå Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Ingen funker, tror bare jeg rett og slett gir opp 2000 rett i dass Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 spør veXX, han finner sikkert en bios til deg.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Problemet nå, latterlig nok er at PCI kortet mitt ble ødelagt, tror jeg røska det ut fra PCI slotten for hardt, og de gull fargede greiene nederst på kortet har en liten ripe som jeg mistenker gjør at kortet ikke fungerer Jeg har hørt om å flashe blindt uten PCI kort. Jeg prøvde dette men disken prompter ikke og jeg hører ingen lyd. Vær så snill å hjelp, da jeg er lei av å sitte med min Gefroce MX-440 her. Har hørt noe om å resette CMOS? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 resette cmos er noe du gjør på hk. da resetter du biosen på hovedkortet, er ikke sikker på om det funker på skjermkort Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Uff ser ikke ut som om dette går så bra Er det ingen andre utveier enn å kjøpe et nytt PCI kort? Jeg fikk det i dag og det kosta 380 kroner m.frakt. Ikke akkurat kult å betale det på nytt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) har du ingen andre agp kort i huset da? edit: hva tenker jeg med???, flashe et kort som ikke sitter i pc, ahhahahahahahahahaahahah. sry surra Endret 7. april 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Noen som vet om det går ann å flashe kortet blindt uten PCI kort? Vel nå føler jeg meg skikkelig dum Virker som om jeg har flasha PCI kortet det vil ikke starte og lyset ved startknappen er gul istedenfor grønn. Det var egentlig derfor jeg ikke fikk flashet mitt Radeon tilbake virker det som, men hvorfor flashet det PCI kortet og ikke AGP. Må jeg stille inn noe? Endret 8. april 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå