rob1965 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Problemet er at når jeg spiller multiplayer en stund så begynner det og lagge, vet ikke om det er mouse lagg eller vanlig legg... kan noen hjelpe meg så blir jeg meget takknæmelig... :-) ##emnefelt endret av moderator. LEs retningslinjene, og neste gang skriver du et informativt emne uten caps - enden## Endret 7. april 2004 av enden Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Du kan begynne med å skrive uten caps lock på i topic så er jeg sikker på du får fikset det lettere ontopic : internett tilgangen din? sjekk i spillmappa om det er en en fil som heter config.cfg eller lignende. Endret 7. april 2004 av pronoob Lenke til kommentar
rob1965 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har bredbånd fra NextGentel, ca 1,5 m/bit pc er fra TCi. 2,8 grafikk geforce 4 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvor mye minne har på maskinen din? Når det begynner å lagge, ser du da om harddisk lampa lyser eller blinker mye? des,OUT! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 har du lagt inn 1.1 patchen? den skal fikse dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå