Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har masse bra ting og masse dårlige , den dårligste maskinen for eks. koster 1k dollar (8-10 tusen norske?) og kommer med et geforce fx 5200 (!!!)

Så på oppsettet ditt , anbefaler ikke gforce fx5200 uansett hvor mye du må betale for det

Endret av pronoob
Lenke til kommentar

Frakt vet jeg ikke noe om. Men forstår det som om alienware opererer fra england, og da gjelder E-handelsloven (samme som i Norge), som pålegger butikken å oppgi fraktkostnader før man fullfører bestillingen.

Når det gjelder toll, så er det ikke toll etter hva jeg har fått oppgitt av tollvesenet (du kan jo evt. sende en e-post / ringe selv å sjekke). Men du må betale norsk moms, som er 24 % av prisen (inkl. frakt). Dessuten må du nok fortolle selv (på en av tollvesenets stasjoner (fordi verdien er over 1000 kr), men dette kan muligens posten gjøre (men da må du snakke med dem om det). For øvrig har du krav på å få trekt fra den engelske momsen (hvis de har moms da?).

ola

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

forstår ikke hva som er så populært med alienware..

det eneste som er spesielt er jo kabinettene, og for pengene man sparer på å kjøpe i norge så kan man heller legge mellomlegget i et skikkelig lian li kabinett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

man får ikke kjøpt alienware kabinett, eneste måten å skaffe seg slikt kabinett på er å kjøpe alienware maskin.

Lenke til kommentar
Dessuten så har det ikke bare med utseende å gjøre, også funksjonalitet og hvordan det er i bruk osv...

Tar jeg ikke helt feil, er Alienware modifiserte Chieftec kabinetter. Da sparer du mye penger og får samme funksjonaliteten hvis du kjøper Chieftec ;)

Chieftec er jo ikke så bra når det gjelder utseendet, derfor bør du satse på Lian Li som både ser nais ut, og er veldigt praktiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...