Gå til innhold

Leisure Suit Larry 7 - Love For Sail

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter dette spillet. Vet dere om noen butikker / webshoper som selger dette spillet? Jeg har lett etter dette spillet i ganske lang tid, men har ikke funnet noen som selger det enda.

Eller, hvis noen har dette spillet og vil selge det til meg, ville jeg blitt veldig glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-31 14:08, Spaz skrev:

Jeg er på jakt etter dette spillet. Vet dere om noen butikker / webshoper som selger dette spillet? Jeg har lett etter dette spillet i ganske lang tid, men har ikke funnet noen som selger det enda.

Eller, hvis noen har dette spillet og vil selge det til meg, ville jeg blitt veldig glad.

Jeg har spillet, men jeg vil ikke selge det. Alt jeg kan gjøre er å anbefale det på det sterkest. Herlig tegnet grafikk, og herlig humor!

Lenke til kommentar

Jeg vet at Amazon hadde den samlepakka med alle Larry spillene inne...vent litt skal jeg gå inn og se

Hmmm... sto der fortsatt, men ikke inne sto det :sad:

Du finner siden her

Kan jo prøve å få tak i den brukt på amazon... her ...men det er vel verre med dataspill.

Håper du får tak i det da...Larry spillene var skikkelig kule (har ikke spilt de siden mine Amiga dager da men...)

comp.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-03-31 15:58 ]

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke. På Amazon står det "currently only ships within the U.S" og på CD-Rom shop, må man betale med kredittkort eller lignende, noe som ikke jeg har.

Jaja. Jeg får vel ta meg en tur på Direct Connect :sad:

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-03-31 17:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...