Dag_Rune Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg for en måned siden satt jeg opp pc som jeg skulle bestille og da tenkt jeg at jeg skulle ha KG7-kortet til Abit men etter anbefalinger fra en bekjent tok jeg A7M-kortet til Asus siden han sa det var mye bedre......... KG7-kortet støtter 4gig ram og har 4 slotter til ram og har oxo raid til en langt mindre pris enn A7M-kortet.... Jeg lurer derfor på hvorfor A7M-kortet skulle være så mye bedre.... Kan noen svare meg på det ville det vært fint :smile: Lenke til kommentar
Lambchop Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg skal kjøpe ABIT KG7 og lurer også på om det er et godt kjøp. Jeg får det for 1295. Vurderer sterkt å kjøpe MSI sitt istedet, men det er jo 500 dyrere. Er det verdt det??+ Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Nja, har selv KG7-lite, og jeg innbiller meg at det er et par bugs. F.eks virker ikke reset-knappen(og ja, jeg har prøvd å snu kontakten, dessuten flashet bios). Dessuten må jeg restarte rett etter kaldstart for at skjermkortet skal rusle i gang. Dette kan forøvrig være pga. kun 235W PSU. Men ellers virker det stabilt og fint. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 DAA!!! Snu kontakten, d er en bryter. Sikker på den er på de rette pinnene, prøv og kortslutt pinnene mens pc-en er på for og se om d er kortet eller bryteren. Lenke til kommentar
Xane Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 A7M er mer stabilt... Har hørt folk som er ufornøyd med stabiliteten til abit kortet Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Kjøp Abit KG7 Raid det er ett bra kort, kjører selv ett slikt kort har ikke hatt noen slags problemer med kortet. Så støtter det bl.a opptil 4 gb med ram og har 4 ide kanaler (2 stk ATA100 og 2stk Vanlig) som absolutt er en fordel å ha, det er det få andre kort som har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå