Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel upload

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp linja mi oppgradert fra 2000 til 2200, men samtidig redusert upload fra 640 til 480. Jeg ringte NGT i dag og spurte hva som var grunnen til dette. Han jeg snakket med sa det skyltes at linja ikke tålte mer etter at download ble økt til 2200.

Jeg spurte om jeg ikke kunne få kompensasjon for dette siden upload nå ikke lenger var det jeg betalte for. Jeg fikk faktisk min download hastighet satt til Delta 3000 for en måned. Sjekket modemet nå og det står på 3776/480 :)

Det er vel og bra men etter en måned er dette slutt :(

Burde jeg få fast økt download når de ikke klarer å levere riktig upload?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk nettopp linja mi oppgradert fra 2000 til 2200, men samtidig redusert upload fra 640 til 480. Jeg ringte NGT i dag og spurte hva som var grunnen til dette. Han jeg snakket med sa det skyltes at linja ikke tålte mer etter at download ble økt til 2200.

Da hadde jeg bedt de sette tilbake til 2000 igjen.

Ville heller hatt bedre upload, men det e meg da :roll:

Lenke til kommentar

Jeg spurte om jeg ikke kunne få kompensasjon for dette siden upload nå ikke lenger var det jeg betalte for. Jeg fikk faktisk min download hastighet satt til Delta 3000 for en måned. Sjekket modemet nå og det står på 3776/480 :)

Det er vel og bra men etter en måned er dette slutt :(

Burde jeg få fast økt download når de ikke klarer å levere riktig upload?

Er det ikke bare fordel med høy download og passe lav upload?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...