TanglewoodD Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ja, naboen min har en S-ATA, men den er anderledes enn min (at annet slag) Men jeg lurte på om jeg kan brulke disketten hans til Windows innstallasjon? Jeg vil ikke ha svar som - Du må laste ned driverne - Takker for ikke sånne svar - stian_A Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Skjønte ikke spørsmålet. Sata diskettstasjon? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvis du skal bruke den på din maskin trenger du de driverene som fulgte med ditt hoved-kort. Mvh Meg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hvis du skal bruke den på din maskin trenger du de driverene som fulgte med ditt hoved-kort. Mvh Meg. jaja, men hvis jeg ikke fikk med en diskett da? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Skjønte ikke spørsmålet. Sata diskettstasjon? Nei, man trenger diskett til å innstallere Windows på S-ATA disker...Men hvis man ikke har diskett-stasjon, så hva skal man med diskett da? - stian_A Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Disketten er kontroller driveren, det har ingenting med selve harddisken å gjøre. Du må S-ATA kontroller driveren som hører til ditt hovedkort/PCI kort. HVilket merke hovedkort har du, og type, så kan jeg finne det for deg. -P- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Disketten er kontroller driveren, det har ingenting med selve harddisken å gjøre. Du må S-ATA kontroller driveren som hører til ditt hovedkort/PCI kort. HVilket merke hovedkort har du, og type, så kan jeg finne det for deg. -P- .... jaja, jeg har GigaByte Ga-K8NNXP.... mvh stian_A Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 SVart på din PM. http://www.giga-byte.com/Motherboard/Suppo...r_GA-K8NNXP.htm Men korte svaret er. du trenger SIL 3112 S-ATA driveren. Legg denne på en diskett, and your ready to go. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 SVart på din PM. http://www.giga-byte.com/Motherboard/Suppo...r_GA-K8NNXP.htm Men korte svaret er. du trenger SIL 3112 S-ATA driveren. Legg denne på en diskett, and your ready to go. Takker for alle svar! Men jeg tror ikke det hjelper særlig nå som jeg fucka disken min! ! -En ødelagt gutt som har fucka en S-ATA Stian_A Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ja hva har skjedde med den da???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå