DraZeN Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Skjermkortvifta i faren min sin fujitsu maskin holder på å gå på dørken, ihvertfall ifølge de lydene som kommer nå. Maskinen er rundet året, det jeg lurer på er om jeg skal skifte denne vifta selv, eller vente til skjermkortet tar kvelden pga dette og så sende maskinen inn. Vet man ikke skal tukle med slike maskiner pga garanti og slikt, men virker jo litt teit og måtte få nytt skjermkort når man enkelt kan redde det.! SKjermkortet er et ti 4200 Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er du sikker på at det er vifta på skjermkortet som støyer? Jeg har også en Fujitsu Siemens-maskin. På den var det vifta i strømforsyningen som var støykilden... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Har sjekket, vifta har ikke støyet så mye før, stoppet vifta, da ble maskinen kjempe stille og den ulyden gikk bort. Ulyden som er er den samme som kom når vifta på mitt ti4800se kort gikk! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vel. Mitt ti4200 kort overlevde over 1 år uten vifte som fungerte, så ikke vær sikker på at kortet ryker når vifta stopper. Jeg ville byttet med en stillegående liten sak. Ti4200 utvikler ikke så mye varme. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 kjøp en sånn en og monter på. Har en slik selv, og den minsket ikke klokke mulighetene i forhold til standardkjøleren i allefall Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 kjøp en sånn en og monter på. Har en slik selv, og den minsket ikke klokke mulighetene i forhold til standardkjøleren i allefall Jeg har bestilt en med vifte. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er ingen vits med vifte til ditt skjermkort.. Har du ett FX5950 Ultra så ja, da må du ha vifte. Men Ti serien utvilker ikke noe særlig varme, så bruk heller viften til noe annet elller legg den bort Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Så dere sier at jeg kan ta vekk vifta som er på mitt aopen aeolus ti4200 128mb? Den bråker noe grusomt, så kan dere garantere at det går bra å koble den ut? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har et ti4200, har moddet på en gamel cpu ribbe, funken fint, og støyer? NEI. hører ikke en dritt fra den bilder nederst der.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Vel. Mitt ti4200 kort overlevde over 1 år uten vifte som fungerte, så ikke vær sikker på at kortet ryker når vifta stopper. Jeg ville byttet med en stillegående liten sak. Ti4200 utvikler ikke så mye varme. Det er et 4200 kort i den maskinen jeg sitter på nå, og vifta har ikke gått rundt siden juni i fjor. Varmt som et lite helvete, men 100% stabilt og uten artifacts. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Noen som har aopen aeolus 4200 skjermkort? Som vet at det går bra uten medfølgende vifte? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lurer litt på samme tingen. Liten, men meeget hissig vifte :-/ Ble viften fjernet uten problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå