Gå til innhold

3Dmark 2003-4396 poeng på ATI 9800 pro

Anbefalte innlegg

er ikke 4396 poeng i 3dmark2003 på dette systemet litt svakt....!??

AMD.xp2800

1 giga corsair ram

Sapphire Radeon9800 PRO 128 mb

ingen ting er overklokket....!

bruker siste Catalyst driver...

har kjørt gratisversjon av 3dmark2003.

alle spill ser ut til å gå helt fint......har noen link til andre" tøffe" tester jeg kan kjøre på dette kortet....?

hadde et ge-force ti4600 før og har bare avinnstalert....ikke formatert....alt ser bra ut funksjonsmessig.....noen med lignende system som kan gi meg et tips....?

(skrudde AA og det greiene på minimum på driverne før jeg kjørte test...)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig mange her som kommer med forslag som sånn å formatere, Hvorfor det? Man oppnår kanskje bare 100-150 Poeng mere og nødvendigvis ikke hvis man har sørget for å fjerne nvidia driverne ordentlig:

Først og fremst ta deg en tur innom www.guru3d.com og last ned noe som heter nasty file remover for nvidia sine kort, deretter defragmenterer du først din hard disk, sjekker at du ikke lengre har spyware, disabler ditt antivirus og så fjerner du alt du kan av nvidia filer. Sørg også for å avinstalere ati sine skjermkortdrivere på samme måte (du må fjerne alt, kan også bruke et prog for det), restart maskinen, ikke instaler nye drivere enda, men sørg for at du fjerner siste rest fra registeret og sletter mappene totalt. Restart enda en gang og denne gangen legger du inn Di riktige driverne fra ATI. Når du så har restartet så Defragmenterer du HD på nytt (burde gå ganske kjapt) og vips så burdet du ha vannlig ytelse med ditt skjermkort.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...