Habla Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei Skal bare ønske alle i forumet en god påske. Kjør forsiktig, ikke spons statskassa mer enn nødvendig. Håper at alle for noen fine dager med venner og familie. Habla Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 takk. God påske selv, og alle andre snillinger her på mobilforumet Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Takk. God påske til alle, nå bærer det ned mot Sverige for å spille golf. Håper alle får bra vær. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg ønsker alle en kjempegod påske! Selv om alle vennene mine drar på fjellet og jeg sitter igjen hjemme, men jeg fikk stort påskeegg ( eller får det vel på lørdag) med masse godteri så da er det greit GOD PÅSKE Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Takk i like måte. Staten har fått over 5000 kroner av meg det siste halvåret så jeg tar det rolig nå. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 God Påske ja. (siden vi ikke har påske-smily, brukte jeg denne) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Sitter å venter på noe ostesmørbrød skal bli ferdig i ovnen ... Fikk bare litt lyst til å skrive noen setninger. Hmm..nå har jeg gjort det.. Fortsatt god påske.. (lukter godt nå) Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Good Easter=God påske Til alle sammen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg også fikk lyst til og skrive noen linjer.. Kan vell ønske alle en god (mobil) påskeaften da.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 takk takk.. ha en fin påske alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå