timmy_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hvorfor skal dere på død og liv ha fullt navn på produkterfaringer ? Det burde holdt med initialer. Dette er mer enn grunn nok for meg til å la være å legge inn flere erfaringer. Endret 7. april 2004 av timmy_ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Se her Skal man opprettholde seriøsiteten til prisguiden synes jeg at fult navn er påkrevet... Hva er problemet da? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Se her Skal man opprettholde seriøsiteten til prisguiden synes jeg at fult navn er påkrevet... Hva er problemet da? enig Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ja, hvis ikke kan alle slenge inn masse drit uten å ha noe grunnlag for det. Hvis jeg har noe positivt å si om et produkt, så er jeg ikke redd for å legge ut navnet mitt... Men seff, skal ikke si at alle føler det slik. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Viss ein ikkje kan legge ut ein produktomtale viss ein må legge ut fullt navn, då har ein vel ikkje noko fornuftig å komme med. Er ein ikkje i stand til å stå for sine eigne meiningar med underskrift, kan ein likegodt holde munn. Og eg er heilt enig i rlz poeng om seriøsitet i prisguiden. mvh JanEirik Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Fullt navn burde for all del være påkrevd, men det burde ikke vises sammen med produkterfaringen, bare initialer Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fullt navn burde for all del være påkrevd, men det burde ikke vises sammen med produkterfaringen, bare initialer Jeg stoler mye mer på en erfaring hvor fullt navn er oppgitt, og hvor språk og begrunnelse for karaktergivning er god. Dersom vi kun viser innsenders initialer vil iallefall jeg føle at jeg har et dårligere grunnlag for å vurdere erfaringen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå