berit i kiosken Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hei, hvilke porgram trenger jeg for og lage 3d effekter og redigering av cs klipp for og få det mest muligt proff (sånn som gutta i SK, Hard Clan og sånn som de gjor i eoLitich) ----------------------------------- m.v.h kristian Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fins veldig mange program , det enkleste for å lage film er vel vegas 4.0 (?). Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Her er også en guide http://www.csflicks.net/newsite/tutor.php Lenke til kommentar
Straits Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vegas 4.0, Adobe Premiere, 3d Studio Max for å lage spesial effekter, Fraps 1 eller 2 for å gjøre om .dem fila di til windows media fil.. Du kommer veldig langt med disse programmene.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Du har osgå MilkShape 3D som kan brukes (Ikke fullt så vanskelig som 3d studio max) Men vær forberedt på å bruke tid... Det skal vistnok ta sinnsykt lang tid å lære seg 3d studio max ol programmer (til det punktet at du lager noe nyttig å bra) Skal være en fordel å ha drevet med litt OpenGL konding først.. Fant bla denne siden Rett meg hvis jeg tar feil her da Endret 24. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Videomach, Sony Vegas 4 og Adobe Premiere "regjerer" markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå