Curtis Jackson Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har vært sperret ute av hardware så jeg lager denne siste posten og alle endringer på pc oppsettet mitt vill jeg poste her! KJØPT FRA: http://www.mamut.com/3dfxcool Kabinett:Aero S202 Kr:595 x2 kabinett vifter:Revoltec Dark Red Kr:85 pr.stk Cpu kjøler:Tsunami kr:249 Strøm Forsyning:Levicom VisiblePower 500W Sort kr:999 Tilsammen kr:2148 inkl.frakt KJØPT FRA: www.microplex.no x2 Sunbeam Kald Katode, 30cm, Grønn KR:55 - uten inverter (SBCCBK) Sunbeam Kald Katode Sound Control kr:79 - Til Sunbeam Kald Katode tilsammen kr:330 ink.frakt KJØPT FRA: www.komplett.no Hovedkort:Asus K8V DELUXE kr:1501( VN: 120573 ) Cpu: AMD Athlon 64 3000+ Tray Kr:1795(VN: 122903 ) - Socket 754 512KB cache Skjermkort: Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP kr:2179(VN: 120304 ) Minne:Corsair Value PC3200 512MB minne kr: 995(VN: 117212 ) Harddisk:Seagate 160GB S-ATA 7200RPM kr 1.095(VN: 117681 ) Cd rom:NEC DVD-brenner ND-2500 bulk, intern kr: 895(VN: 122609 ) mus:Microsoft IntelliMouse Explorer Platinum kr:350(VN: 124548 ) Keyboard:Logitech Deluxe Access keyboard BULK kr:173(VN: 112569 ) tilsammen kr:9147inkl.mva HELE PC KR:11625 1. Hva syntes dere om dette oppsettet det er maks beløp jeg kan bruke så jeg vill ikke ha noe teit innlegg om at det koster 100 kr mer og er mye bedre men jeg kan ikke bruke 100 kr mer dette er maks beløp så pleez si hva dere syntes om dette oppsettet! 2. Faren min mener jeg må ha forsikring på pcen min sånn at vist f.eks cpu ryker får jeg ny men da må jeg kjøpe alt fra komplett og jeg er vill ikke skifte kabinett hva skal jeg gjøre og er det egentlig nødvendig med forsikring på delene. syntes dere det ikke er i det hele tatt nødvendig med forsikring kan ikke dere bare skrive fullt av motargumenter så jeg kan vise til min far så jeg kan få den pcen jeg vill ha!! Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Om du ikke skal overklokke noe sykt trenger du vel ikke forsikring... koster vel en del med forsikring og da kan du jo bruke de på noe anna? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Forsikring? Det er det siste du trenger. Når det gjelder pc'en ville jeg personlig ha byttet skjermkortet i et GeForce FX5900XT. Det koster en 100 lapp mindre og jeg foretrekker nVidia fremfor ATI. Resten av pc'en ser veldig bra ut Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har du ikke snart fått nok tilbakemeldinger på den pcen din nå? Du har jo startet 4 like tråder om samme maskinen... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Faren min mener jeg må ha forsikring på pcen min sånn at vist f.eks cpu ryker får jeg ny men da må jeg kjøpe alt fra komplett og jeg er vill ikke skifte kabinett hva skal jeg gjøre og er det egentlig nødvendig med forsikring på delene. syntes dere det ikke er i det hele tatt nødvendig med forsikring kan ikke dere bare skrive fullt av motargumenter så jeg kan vise til min far så jeg kan få den pcen jeg vill ha!! Garanti Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 2. Faren min mener jeg må ha en garanti på pcen min sånn at vist f.eks cpu ryker får jeg ny men da må jeg kjøpe alt fra komplett og jeg er vill ikke skifte kabinett hva skal jeg gjøre og er det egentlig nødvendig med forsikring på delene. syntes dere det ikke er i det hele tatt nødvendig med forsikring kan ikke dere bare skrive fullt av motargumenter så jeg kan vise til min far så jeg kan få den pcen jeg vill ha!! Takk på forhånd!! der har du det jeg mente garanti ikke forsikring trenger jeg garanti på tingene? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Du har automatisk garanti på de sakene du kjøper............ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Når det gjelder pc'en ville jeg personlig ha byttet skjermkortet i et GeForce FX5900XT. Det koster en 100 lapp mindre og jeg foretrekker nVidia fremfor ATI Du bytter ikke et 9800 PRO mot et 5900XT vet du............ Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hvis en cpu går i stykker og det ikke er din feil, kan du innen 1-2 år få ny på garantien. Utover dette gjelder reklamasjonsretten. Garanti er noe fabrikanten gir deg, mens reklamasjonsretten er noe norges lover har fastsatt. Har selv brukt reklamasjonsretten når garantien er utløpt. Forsikring på en stasjonær datamaskin er noe de færeste har. En forsikring dreier seg mer om tyveri og skade på maskin og er vel hovedsakelig ment for maskiner som er mye på "farten", noe din maskin ikke vil være? Videre ville jeg ikke ha byttet ut ati kortet med nvidia. Endret 10. april 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 skall du spille cs??? Hva har det med saken å gjøre...........? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 IKKE bytt GFX-kortet ditt med 5900XT, nei. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 IKKE bytt GFX-kortet ditt med 5900XT, nei. Han har ikke GFX kort, han har Radeon kort............... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Skjermkort jeg skulle frem til. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) IKKE bytt GFX-kortet ditt med 5900XT, nei. Han har ikke GFX kort, han har Radeon kort............... GFX betyr Grafikk på nørd-språk altså.. GFX kort = Grafikk-kort... (ikke GeForce Kort) og ja... ATI Radeon er tredje beste spillkort på markedet i dag... GeForce FX 5900XT ligger vel på en 5-6 plass.. ? så ikke bytt... ellers så var det bra... bestill og bli fornøyd du.. garanti.. ja. du får garanti på alle delene... også har du jo, som en eller to nevnte, en reklamasjonsrett... Edit: Syns du skal ta et hint om hvorfor du ble utestengt en liten periode Endret 11. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 IKKE bytt GFX-kortet ditt med 5900XT, nei. Han har ikke GFX kort, han har Radeon kort............... GFX betyr Grafikk på nørd-språk altså.. GFX kort = Grafikk-kort... (ikke GeForce Kort) og ja... ATI Radeon er tredje beste spillkort på markedet i dag... GeForce FX 5900XT ligger vel på en 5-6 plass.. ? så ikke bytt... ellers så var det bra... bestill og bli fornøyd du.. garanti.. ja. du får garanti på alle delene... også har du jo, som en eller to nevnte, en reklamasjonsrett... Edit: Syns du skal ta et hint om hvorfor du ble utestengt en liten periode ja men dette var absoulutt siste post om dette for jeg skal bestille snart takk skal dere ha for hjelpen Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Athlon 64 rocks!! Drop forsikringen Masse penger å spare.. trenger ikke å overklokke så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Athlon 64 rocks!! Drop forsikringen Masse penger å spare.. trenger ikke å overklokke så mye Trenger faktisk ikke overklokke noen ting. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 halla! fyren vet ikke hva bios er en gang eller hvor du finner det men vegard det siste oppsettet ditt ser nice nice ut så det skal bli en glede å bygge for deg dersuten så skal han ikke overklokke... kjenner vegard så pass Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 halla! fyren vet ikke hva bios er en gang eller hvor du finner det men vegard det siste oppsettet ditt ser nice nice ut så det skal bli en glede å bygge for deg dersuten så skal han ikke overklokke... kjenner vegard så pass jj jeg overklokker nok ikke før litt senere så det så kebab mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå