Valent Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva er dagens beste innenfor kabinetter med lav støynivå innenfor rammen av 1000-1500 kr. obs: uten psu seff! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noisecontrol er meget bra der. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har selv tenkt å kjøpe meg et NoiseControl kabinett Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Lian Li er det kabinette folk snakker mest om! har et selv og er stor fornøyd!!! Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har 2 lian li kabinett, og både finnish og funksjonalitet er utmerket, eneste jeg har å utsette er at viftene som står i bråker litt vel mye....så jeg har byttet dem ut med papst i steden.... og i tillegg er det helt genialt å ha støvfilter i front ved insuget....pc'en blir så godt som støvfri innvendig brodern til kona tok nettopp knekken på H/K og cpu på grunn av det hadde samlet seg støv i cpu vifta slikt at den ble for varm jeg kan ikke så anbefalt lian li nok Lenke til kommentar
Valent Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Takker for svar, Kan dere gi meg noen linker til de forskjellige kabinettene?? hva med denne???? http://www.thermaltake.com/xaserCase/WinGo/v7000d.htm Endret 8. april 2004 av Valent Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Njjjjaaaaaa, jeg ville forsatt gått for Lian Li! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lian Li PC60/6077(B) eller noe slikt? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lian Li har vel dei beste kabinetta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå