Gå til innhold

jeg har blitt utro!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å finne noe "mellomlegg" her... P900 er dyrere enn en qtek8080, men nå er jo din P900 for brukt å regne, så da faller den jo endel i pris.

Tror egentlig ikke det er noen fordel å bytte til qtec8080, eneste måtte være for morro skyld :)

Edit: Søkte litt på Kelkoo i Sverige og der ser det ut til at p900 koster ca. 2000kr mer en qtek8080. (7000 vs. 5000)

(Priser uten binding selvsagt)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
jeg syns hvertfall P900 er kulere..bare min mening...

Hvis du liker firkanta mursteiner er helt klart P900 kulere.. :innocent:

EDIT:

Glemte rent og svare, du beholer selvfølgelig din P900. Utrolig mye kulere.

Endret av ingar
Lenke til kommentar

EDIT:

jeg liker ikke tlf i den størrelsen og vil aldri kjøpe en men jeg liker ihvertfall P900 bedre enn de andre, vet ikke helt hvorfor..

Lenke til kommentar

EDIT:

jeg liker ikke tlf i den størrelsen og vil aldri kjøpe en men jeg liker ihvertfall P900 bedre enn de andre, vet ikke helt hvorfor..

P900 kulere? det blir litt feil aa si! jeg hadde hatt lyst aa bytte p.g.a den er stor aa jeg har ikke brukt for halvparten av funksjonene

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar
P900 kulere? det er da faen ikke noe lekemobil heller! svarte blir forbanna naar folk sier saant

Og du er tydeligvis ikke en bruker som trenger en såpass avansert mobil. I stedet for å sammenligne de forskjellige mobilene ut fra specs. og behov, så kommer du hit og spør spørsmål som "Hvilken er best? Hvem bør jeg velge? etc." Hva med å lage en liste over hva du trenger av funksjoner, så det går an å gi deg et godt råd i stdet for råd basert på synsing og utseende?

Eksempel: Hvis du ikke liker størrelsen så kan du jo kjøpe deg en N6230?

-KJ

Lenke til kommentar
P900 kulere? det er da faen ikke noe lekemobil heller! svarte blir forbanna naar folk sier saant

Og du er tydeligvis ikke en bruker som trenger en såpass avansert mobil. I stedet for å sammenligne de forskjellige mobilene ut fra specs. og behov, så kommer du hit og spør spørsmål som "Hvilken er best? Hvem bør jeg velge? etc." Hva med å lage en liste over hva du trenger av funksjoner, så det går an å gi deg et godt råd i stdet for råd basert på synsing og utseende?

Eksempel: Hvis du ikke liker størrelsen så kan du jo kjøpe deg en N6230?

-KJ

ehh? hva babler du om??

Lenke til kommentar
ehh? hva babler du om??

Det jeg "babler" om, som du så elegant uttrykte det, er at du oppfører deg som en fjortis her inne. Når da andre oppfører seg på samme måte tilbake (ref. P900 er kulere) blir du bare sint.

Hvis du ønsker råd vil jeg anbefale at du legger frem litt mer enn "Hva skal jeg velge?". Det er en veldig fin start å begynne med en liste over ting man trenger på en mobil, samt en prisklasse man ønsker. (Jada, vet at du har P900 og at denne er _dyr_, men så lenge du ikke trenger en så avansert mobil så kan du kjøpe to mobiler for det P900 koster...)

Hentet fra "Jeg er blitt forelska!" tråden du har startet om Z1010:

P900 er kongen nå selfølgelig. men føler at det blir for dyrt å ha den når jeg ikke bruker halvparten av funksjonene! så deffor vil jeg selge den...

Da skjønner jeg ikke hvorfor du starter en tråd som denne? :dontgetit: Du har en dyr mobil som er _alt_ for avansert for deg, og skal skifte til en annen, tilsvarende avansert mobil, bare med MS OS?

Hvis dette fortsatt er gresk for deg, så send meg en PM. Kan godt stave det for deg, men orker ikke kaste bort forumplass på det ;)

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...