Gå til innhold

The Innebandy

Anbefalte innlegg

Heihåsann.

I fjor sommer mekket jeg og noen kamerater en video. I utgangspunktet bare for gøy, men etterhvert som bit for bit falt på plass, endte det opp med at "filmen" ble en reklamesnutt for en innebandyturnering for skolen.

Filmen ble ganske jalla, og hadde ikke håndskrevet manus - tok alt på sparket. Redigeringa tok vi nettene før den måtte være ferdig.

Alt i alt ble vi ganske fornøyde, og filmen baserer seg på en parodi på Matrix. (1'ern). Filmen ble til slutt hetende "The Innebandy" (der a'en uttales som bergensk "æ" :p ).

The Innebandy (208MB, ligger på 512kbit upload - so be patient!)

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

208mb? Hvor lang er denne? Håper den er iallfall 30 minutt med den filstørrelsen der. :) Er det en normal reklame burde du vurdere (sterkt) å komprimere den.

Ellers så har du lagt den ut på en webserver med "Timeout 300", 5 minutters timeout med andre ord. (eller noe i den duren). - FTP er alltid greiest for å overføre filer. Men uansett, om du skal bruke HTTP bør webserveren stilles skikkelig inn :)

Nå har heller ikke jeg sett denne da det er litt stress å få den ned ;)

Lenke til kommentar

Filmen er bare for bøll, og er ikke noe "seriøs" reklame. Filmen er allerede vist, og var som sagt reklame for en innebandyturnering i fjor sommer. Filmen varer i 15 min ellerno.

Hva mener du med at servern har timeout? Vil det si at transfer'en blir avbrutt etter 5 minutter?

Lenke til kommentar

Den stoppet hos meg og... men når jeg prøvde å laste den ned igjen fortsatte den fra der den ble stoppet....

Filmen var litt kjedelig, det var ikke akkurat noe reklame, og jeg synest det ble ganske teit med de innebandy rackertene.... men det var veldig tøfft med der han fyren slåsst mot kuen da :thumbup:

Lenke til kommentar
208mb? Hvor lang er denne? Håper den er iallfall 30 minutt med den filstørrelsen der. :) Er det en normal reklame burde du vurdere (sterkt) å komprimere den.

Ellers så har du lagt den ut på en webserver med "Timeout 300", 5 minutters timeout med andre ord. (eller noe i den duren). - FTP er alltid greiest for å overføre filer. Men uansett, om du skal bruke HTTP bør webserveren stilles skikkelig inn :)

Nå har heller ikke jeg sett denne da det er litt stress å få den ned ;)

Url fixet nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...