Jar-jar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva betyr forresten det grønne lyset på hovedkortet? Står ingenting om det i manualen. Har Abit AN-7 Grønnt lys på hk betyr hos meg "system power is on" Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 vel eg har p4 2.6 og asus p4p800 deluxe.. etter som du har sagt 100% like feil som eg har... nå.. eg testa cpu,ram og skjermkort + skjerm og alt funka.. så eg sendte hk inn til psdata. de sendte meg et nytt.. og jeg satt opp maskina i dag! samme fuckings feilen.. ser ut som du hadde litt peiling noen tips?Lykke til me maskina di For å være helt ærlig så har jeg lest mest om AMD systemer så jeg er litt usikker på om korrupt bios er et like stort problem hos intel/pentium, men det hadde ikke forundret meg. Du skriver at du har samme feil som meg, men betyr det at feilen først oppstod etter du hadde forandret på noe i BIOS eller var det sånn fra første stund? Jeg har iallefall kommet frem til det at å starte maskinen uten f.eks RAM eller CPU bør være en idiotsikker metode for å sjekke om det er hovedkortet som er synderen. Hvis du gjør det og det ikke kommer noe pip ifra hovedkortet så er det enten korrupt bios eller dødt HK som er problemet, (forutsatt at du har koblet til høyttaleren da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå