Zeph Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dyrere PCer skal gi alle bredbånd Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det kom vel ikke som noe sjokk at de skulle greie og tre enda en avgift på oss Jæ*** politikere Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er ganske dårlig av de å ikke fjerne aprilspøken da, står jo fortsatt, amatørmessig.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 hmm...eg trudde det var aprilspøk, men da eg såg at det stod: Av Eirik Rossen og Bjørn Eirik Loftås Onsdag 7. april 2004 trudde eg det var sant Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jepp, reagerte på det jeg og, lurer på hva de driver med. På de som har kommentert artikkelen står det jo noe helt annet... Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Forslaget går ut på å innføre en tilleggsavgift på prosessorer som brukes i alle slags bredbåndsapparater. For enkelhets skyld vil avgiften gjøres direkte avhengig av prosessorens klokkefrekvens. Blir sikkert stikkprøver på overklokkede maskiner og Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg så denne artikkelen 1. April også, enten det var på digi.no eller en annen plass, det husker jeg ikke. Men det er nok ganske sikkert en aprilsspøk, forhåpentligvis iallefall Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er vel kanskje litt vanskelig å håndheve slikt? Jeg tror dette er en dårlig spøk, men dersom det skulle vise seg å stemme, vil jo AMD lønne seg. ^_ ^ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er jo en syk tanke! Blir ikke mange som kjøper Intel Pentium 4 hvis dette blir innført. Det vil jo favorisere de prosessorene som yter mest pr. MHz. Som f.eks. Intel Pentium-M, IBM PowerPC 970 og AMD ... Eller kanskje vi må smugle prosessorer med oss hjem fra utlandet!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Datoen for artikkelen står som 7. April. Men det har kommet innlegg om den (nederst) siden 1. April. Og hele saken er jo veldig klassisk aprilspøk må jeg si.... Lenke til kommentar
Soho Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 enda en grunn til å stemme frp.. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 i tillegg bør sv og en del andre partier ta seg noen økonomikurs, for dette er faen med langt fra samfunnsmessig økonomisk!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) *Ironisk Modus* Vell, opprinlig så var dette en aprilspøk, men det viste seg at Bondevik og Co leste artikkelen og fikk en veldig god ìde. Vell folkens, når skal dere forstå at det ikke lønner seg å spøke med avgifter, neste gang en av dere tar : "men det er jo så rimelig for alkohol" etc... så blir det lynsjestemmning her... Edit: Liten rettskrivning pluss litt ironi... Endret 7. april 2004 av Malvado Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kan du oversette det til vanlig norsk ? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Tja, dersom dette hadde vært sant, så hadde ikke jeg hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hmm...eg trudde det var aprilspøk, men da eg såg at det stod: Av Eirik Rossen og Bjørn Eirik Loftås Onsdag 7. april 2004 trudde eg det var sant Er nok Dinside data som fokker med datoene der.. Sjekker man datoer på innlegg til den artikkelen så er di første ifra 1. april... Meget idiotisk av Dinside å beholde aprilspøken som di stjal fra Digi og å endre datoen på den etterhvert... Mat for Harry Hørt i PC World? Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Tror du på julenissen og ? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) nm Endret 17. april 2004 av Rim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå