indal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Heisann.. På hvilke sider kan jeg laste ned spill gratis? Ikke bare demo.. Ærlig talt! Skaff deg et liv og en del penger, stort sett alle må jo forstå at det ikke er gamle spill som doom I & duke nukem du prate om.. Dra i butikken å kjøp spillene du har lyst på.. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Når det gjelder å downloade spill så er ikke det noe jeg pleier å gjøre... hvis alle driver med dette vil spillbransjen stoppe opp.... Det er vel ikke lenge til det blir store streiker av de store bedriftene når det gjelder musikk, film og spill.... Selv må jeg si at det ikke er spesielt hardt å finne sider hvor man kan laste spill og andre ting, skal ikke nevne sider... Lenke til kommentar
indal Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er nok ikke vanskelig nei, jeg vet selv en haug med mulighteter for å laste ned spill musikk og div. uten at jeg ska nevne navn.. dessverre Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 abandonware er nok egentlig ikke lovlig nei. men det betyr jo at de som har laget det ikke bryr seg (eller gått konkurs kanskje ) om spillet. de kan jo ikke tjene mer på de uannsett. derfor er det vel lovlig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå