Gå til innhold

Nedlasting av spill

Anbefalte innlegg

Veldig mye emulator greier (f.eks PC som blir om til Nintendo 64, Super Nintendo, Gameboy, Commodore alt mulig, Sega whatever osv... med et lite emulator program) dette finner du lett og du kan downloade lovlig, men sjekk hva som er lovlig å downloade og sånnt så slipper du noe tull. Jeg TROR det er 10 år eller noe sånnt så sier somregel produsenten fra seg spillet og du kan gjøre hva du vil med det.

Hvis du finner noe av nyere dato så er det vist sånn at du må eie orginalen for å laste ned emulert versjon av spillet. (Samme som med mp3?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.soldat.pl <- Utrolig morsomt 2d shot'em up spill  :laugh:

Meningen i spillet er å løpe rundt på en arena med et "godt" arsenal, bla. AK, Steyr, Deagles. med en soldat og skyte ned alle fiender du kommer over.

Noen mods:

CTF

DM

TDM

enjoy  :thumbs:

Mange som spiller det på internett?

Jeg får ikke opp noen servere, får ikke kontaktet "main lobby"

Endret av banzay
Lenke til kommentar
Kan du umulig ha. Abandon warez betyr at spillet ikke blir produsert lengre.

Det heter abandonware for pokker. Eller er maskina di bygd opp av hard warez stjålet fra Kompletts delelager? Du kjører kanskje soft warez som Windows og Norton som du har fått av naboen? Du har kanskje lasta ned share warez-versjoner av Photoshop CS og WinZip som du snart ikke kan bruke lenger? MU Online er antakelig også et av de aller beste spillene utgitt som free warez (funney uttrykk)...

Lenke til kommentar
Kan du umulig ha. Abandon warez betyr at spillet  ikke blir produsert lengre.

Det heter abandonware for pokker. Eller er maskina di bygd opp av hard warez stjålet fra Kompletts delelager? Du kjører kanskje soft warez som Windows og Norton som du har fått av naboen? Du har kanskje lasta ned share warez-versjoner av Photoshop CS og WinZip som du snart ikke kan bruke lenger? MU Online er antakelig også et av de aller beste spillene utgitt som free warez (funney uttrykk)...

Sorry at jeg putta en Z for mye i den settningen , du tok meg med buksa nede der ja :blush:

Lenke til kommentar

Meningen i spillet er å løpe rundt på en arena med et "godt" arsenal, bla. AK, Steyr, Deagles. med en soldat og skyte ned alle fiender du kommer over.

Noen mods:

CTF

DM

TDM

Endel ja..

Bruk All Seing Eye og registrer opp Soldat i game lista. (Tror den skal gjøre det automatiskt.)

Lenke til kommentar
Jeg trodde at alle nedlastninger av spill var ulovlig. Det er vel uten betaling det er snakk om her?

Hvis du laster ned et spill uten betaling, så vil jo firmaet som laget spillet ha null inntekter på det, så, hvorfor er det ikke ulovlig da?

Ikke hvis spillet i utgangspunktet er gratis.

Lenke til kommentar
Jeg trodde at alle nedlastninger av spill var ulovlig. Det er vel uten betaling det er snakk om her?

Hvis du laster ned et spill uten betaling, så vil jo firmaet som laget spillet ha null inntekter på det, så, hvorfor er det ikke ulovlig da?

Ikke hvis spillet i utgangspunktet er gratis.

Tingen er at Publisitet kan betale seg like mye som raske tusenlapper....

Lenke til kommentar

Noen mods:

CTF

DM

TDM

Endel ja..

Bruk All Seing Eye og registrer opp Soldat i game lista. (Tror den skal gjøre det automatiskt.)

Gjorde det, nå funker det

Endret av banzay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...