Hoax Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Veldig mye emulator greier (f.eks PC som blir om til Nintendo 64, Super Nintendo, Gameboy, Commodore alt mulig, Sega whatever osv... med et lite emulator program) dette finner du lett og du kan downloade lovlig, men sjekk hva som er lovlig å downloade og sånnt så slipper du noe tull. Jeg TROR det er 10 år eller noe sånnt så sier somregel produsenten fra seg spillet og du kan gjøre hva du vil med det. Hvis du finner noe av nyere dato så er det vist sånn at du må eie orginalen for å laste ned emulert versjon av spillet. (Samme som med mp3?) Lenke til kommentar
banzay Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) www.soldat.pl <- Utrolig morsomt 2d shot'em up spill Meningen i spillet er å løpe rundt på en arena med et "godt" arsenal, bla. AK, Steyr, Deagles. med en soldat og skyte ned alle fiender du kommer over. Noen mods: CTF DM TDM enjoy Mange som spiller det på internett? Jeg får ikke opp noen servere, får ikke kontaktet "main lobby" Endret 7. april 2004 av banzay Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Little Fighter eier jo bare Lenke til kommentar
norway Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Abandonware som er utgitt av produsenten er da lovlig, har masse slikt eg Kan du umulig ha. Abandon warez betyr at spillet ikke blir produsert lengre. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kan du umulig ha. Abandon warez betyr at spillet ikke blir produsert lengre. Det heter abandonware for pokker. Eller er maskina di bygd opp av hard warez stjålet fra Kompletts delelager? Du kjører kanskje soft warez som Windows og Norton som du har fått av naboen? Du har kanskje lasta ned share warez-versjoner av Photoshop CS og WinZip som du snart ikke kan bruke lenger? MU Online er antakelig også et av de aller beste spillene utgitt som free warez (funney uttrykk)... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Last ned Enemy Territory du!! Så har du iallfall gratis Online moro i en evighet.. Litt eldrende men pokker så gøyt!! Lenke til kommentar
arkos Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hvor finner jeg dette spillet da? Enemy Territory Lenke til kommentar
norway Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kan du umulig ha. Abandon warez betyr at spillet ikke blir produsert lengre. Det heter abandonware for pokker. Eller er maskina di bygd opp av hard warez stjålet fra Kompletts delelager? Du kjører kanskje soft warez som Windows og Norton som du har fått av naboen? Du har kanskje lasta ned share warez-versjoner av Photoshop CS og WinZip som du snart ikke kan bruke lenger? MU Online er antakelig også et av de aller beste spillene utgitt som free warez (funney uttrykk)... Sorry at jeg putta en Z for mye i den settningen , du tok meg med buksa nede der ja Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er monkey island 1 og 2 gratis? Noen som vet hvor jeg kan laste den eller dem ned? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 www.soldat.pl <- Utrolig morsomt 2d shot'em up spill Meningen i spillet er å løpe rundt på en arena med et "godt" arsenal, bla. AK, Steyr, Deagles. med en soldat og skyte ned alle fiender du kommer over. Noen mods: CTF DM TDM enjoy Mange som spiller det på internett? Jeg får ikke opp noen servere, får ikke kontaktet "main lobby" Endel ja.. Bruk All Seing Eye og registrer opp Soldat i game lista. (Tror den skal gjøre det automatiskt.) Lenke til kommentar
norway Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er monkey island 1 og 2 gratis? Noen som vet hvor jeg kan laste den eller dem ned? DIsse er nok ikke gratis. Hennviser deg til - www.scummvm.org Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Little Fighter eier jo bare Ja! Husker jeg var hekta på det for en mnd siden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er monkey island 1 og 2 gratis? Noen som vet hvor jeg kan laste den eller dem ned? DIsse er nok ikke gratis. Hennviser deg til - www.scummvm.org Disse spillene selges vel fortsatt ennå ? Misster aldri sin sjarm. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Americas Army er gratis og veldig bra. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 på www.******.org finner du alle spill du måtte ønske men du må først laste ned et program som heter ****** det er en link nederst på siden som heter bit torrent last det ned ***** der! (Sensurert av moderator.) Uff Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg trodde at alle nedlastninger av spill var ulovlig. Det er vel uten betaling det er snakk om her? Hvis du laster ned et spill uten betaling, så vil jo firmaet som laget spillet ha null inntekter på det, så, hvorfor er det ikke ulovlig da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er snakk om spel som har vore på markedet i fleire år og gått ut av salg. For at produsenten skal halde liv i det så legger dei det gratis ut på nettet. Er lite å tjene på eit spel frå 1995 uansett Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg trodde at alle nedlastninger av spill var ulovlig. Det er vel uten betaling det er snakk om her?Hvis du laster ned et spill uten betaling, så vil jo firmaet som laget spillet ha null inntekter på det, så, hvorfor er det ikke ulovlig da? Ikke hvis spillet i utgangspunktet er gratis. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg trodde at alle nedlastninger av spill var ulovlig. Det er vel uten betaling det er snakk om her?Hvis du laster ned et spill uten betaling, så vil jo firmaet som laget spillet ha null inntekter på det, så, hvorfor er det ikke ulovlig da? Ikke hvis spillet i utgangspunktet er gratis. Tingen er at Publisitet kan betale seg like mye som raske tusenlapper.... Lenke til kommentar
banzay Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) www.soldat.pl <- Utrolig morsomt 2d shot'em up spill Meningen i spillet er å løpe rundt på en arena med et "godt" arsenal, bla. AK, Steyr, Deagles. med en soldat og skyte ned alle fiender du kommer over. Noen mods: CTF DM TDM enjoy Mange som spiller det på internett? Jeg får ikke opp noen servere, får ikke kontaktet "main lobby" Endel ja.. Bruk All Seing Eye og registrer opp Soldat i game lista. (Tror den skal gjøre det automatiskt.) Gjorde det, nå funker det Endret 10. april 2004 av banzay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå