jeskeide Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noen som kan hjelpe meg med dette ? Jeg har en php side det skal være mulig å sende sms melding fra... men de jeg har kjøpt sms tjeneste med godtar ikke mellomrom... jeg må ha en + i stede... noen som har en god løsning på hvordan jeg kan fikse dette ? Lenke til kommentar
lord_n Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 prøv med følgende $navn2 = ereg_replace(" ", "+",$navn); Lenke til kommentar
joffar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det anbefales at du bruker $navn2 = str_replace(" ", "+",$navn); isteden for ereg_replace Sakset fra php.net: str_replace -- Replace all occurrences of the search string with the replacement string Description mixed str_replace ( mixed search, mixed replace, mixed subject [, int &count]) This function returns a string or an array with all occurrences of search in subject replaced with the given replace value. If you don't need fancy replacing rules (like regular expressions), you should always use this function instead of ereg_replace() or preg_replace(). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Og ikke minst så er str_replace mye raskere en både ereg og eregi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå