Joachim_F Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Etter mange forsinkelser ser det ut som Söldner endelig er på vei til å bli ferdig. Nå har Jowood gitt ut en flerspillerdemo av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
darker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 får ikke opprettet noen konto jeg.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Etter mange forsinkelser ser det ut som Söldner endelig er på vei til å bli ferdig. Nå har Jowood gitt ut en flerspillerdemo av spillet.<br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=6672">Les artikkelen her</a> Hmm, nei. Så faktisk ikke ut som Soldner er på vei til å bli ferdig. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Folk har massive problemer med å spille demoen. Som Joachim skrev i artikkelen var den første utgaven av demoen korrupt. Det skal være fikset nå, men fortsatt har mange folk problemer med å få starta programmet (meg inkludert). Typisk symptom: Du dobbeltklikker på ikonet, timeglasset på musepekern kommer opp og varer ca 2 sekunder, så skjer ingenting. I prosess-vinduet kan du se soeldersecretwars.exe komme og forsvinne på ultrakort tid. Ser ut som de aller fleste må vente til de patcher demoen, og det kan ta noen dager. De forsikrer derimot at de jobber med saken. Noen har klart å spille demoen ved å redigere config.ini (som ligger under /Game/Bin/Config/ ), ved å gjøre følgende: screenWidth = 1280 <--- Dette er for 1280x1024 oppløsning! screenHeight = 1024 FullScreenRefreshRate=75 <- sett din Hz her! Funka derimot ikke for meg, i likhet med mange andre. Endret 10. april 2004 av VinterUlv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg testet akkurat demoen. Av det lille jeg spilte må jeg si at det absolutt har potensiale. Det kom for øvrig ut nå 27. mai. Må se om jeg finner noen omtaler etterpå. Før denne demoen prøvde jeg forresten Joint Ops- og Battlefield 1942-demoene. Har litt problemer med hva jeg skal spille nå. Så mange kule spill og for lite tid! :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg