Gå til innhold

Billig MS duo kort...:=) 313,5 kr for 128mb


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Har tatt et lite triks...

 

Ms duo koster noe inn i **** mye panger, og jeg tenkte at det må da være mulighet for å få ned prisen litt., Det er her Lefdals 150% prisgaranti kommer inn. Lefdal fører SanDisk MS duo brikker, det samme gjør IT24.no .. De er forøvrig billigst på 128MM MS duo brikker i følge prisguiden. En brikke på lefdal koster 795,-, mens en brikke på IT24.no koster 444,- + 30 i sending.

 

Regnestykket blir som følger 795 - 474 = 321 * 1.5 = 481,5. 795 - 481,5 = 313,5!!! En helt ok pris spør du meg...:=)

 

Det du må gjøre er:

1: Gå inn på http://www.it24.no/ og velg kamera/minne/msduo

2: Ta utskrift av siden med pris og spesifikasjoner

3: Gå inn til Lefdal, spør etter minnebrikker - Få tak i en selger..

4: Vis selgeren lappen, han går og sjekker på nettet om prisen er riktig

5: Han kommer tilbake lettere oppgitt, mens du smiler

6: Han legger dette inn på dataen

7: Du går til kassen og sier navnet ditt

8: Du betaler 313,5 for 128MS Duo

 

:thumbup:

 

GOD PÅSKE.. :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der blir feil.. Den eneste måten å få til det er som følger:

 

1 - stikk inn og print ut prisen på it24.no

2 - Stikk inn på lefdal og kjøp minnebrikke til fullpris.

3 - Vent en liten stund, gjerne et par timer og stikk inn på lefdal igjen.

4 - vis lappen og du får da igjen 100% av mellomlegget + 50% av selve mellomlegget.

5 - Vòilà!

 

Hvis du følger din metode om å vise lappen FØR du kjøper er det eneste du ender opp med å få den til samme prisen som it24.no sin pris...

Lenke til kommentar
Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt!

Hvis du er lur så retter du ikke på andre som faktisk har rett i det de sier, i motsetning til deg.

uhm

 

lefdal har endret policyen til nettbutikker med fast utsalgssted.

 

Komplett er ikke en slik butikk

Lenke til kommentar
Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt!

Hvis du er lur så retter du ikke på andre som faktisk har rett i det de sier, i motsetning til deg.

uhm

 

lefdal har endret policyen til nettbutikker med fast utsalgssted.

 

Komplett er ikke en slik butikk

Når skjedde den endringen? Den må ha vert ganske så nylig i så fall.. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Alle med adresse i norge, og helst "en" utsalgsplass,,, Kanskje psdata??

 

Bare prøv uanz... Jeg fikk det til... kjøpte 2 stykker..:=)

Hvor har du dette fra ?

I følge prisgarantien de skilter med på nettsidene ( http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rTemplate=empty ) er dette ikke et vilkår, men her står det jo heller ikke noe om at man må legge til frakt på nettbutikker.

 

Men siden Lefdal ikke lister priser på minnekort på nettsidene sine, betyr dette at man først må reise til butikken og sjekke hvilke merker de har, så hjem for å finne billigere på internett, deretter tilbake til lefdal igjen ? Eller kan folk opplyse om hvilke multimedia cards de har (mmc til SX1) ?

Lenke til kommentar

Saft-is: Nei,, du slepper å dra ned for å sjekke... Kan ta en telefon og ringe dem, du havner på et sentralbord, så spør du dem der hvilke merker av minnekort de kjører, i Stavanger så var det Sandisk nesten for alle typene MS duo, mmc +++++.. Jeg bare sier det som slagspersonen sa til meg: Det skulle helst være et utsalgsted... Men IT24.no har ikke utsalgsted.... Gikk fint for meg,... Lykke til!

Lenke til kommentar

Gandalf the Grey: Du slepper å vente, de lager 2 bilag, og dette får du beskjed om å si i kassen,,, MEN jeg ville nok vurdert å handlet relativ kjapt, fordi det er spørs hvor lenge de beholder SanDisk og ikke bytter til et mer annonymt merke. SanDiska skal være helt OK kvalitet, med "liftime" warranty...

Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger å stresse Lefdal regner nok med at bare noen få gidder å ta bryet med å sjekke prisene andre steder, men at folk i stedet stoler på at Lefdal faktisk sjekker prisene til sine konkurrenter og setter sine egne priser ned.

 

Jeg har en kompis brukte metoden på videokamera og sparte flere tusen. Lefdal kutter ikke ut sony av den grunn.

 

Så forøvrig at Smartclub hadde innført 200% prisgaranti...

Endret av M-bite
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-rXRozPkg

Komplett butikkene har skiftet navn til Datakjeden, og er ikke lenger en del av Komplett (de bruker sikkert Norek som leverandør fortsatt), ergo har ikke Komplett utsalgssteder lenger.

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...