skaven Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei... Har tatt et lite triks... Ms duo koster noe inn i **** mye panger, og jeg tenkte at det må da være mulighet for å få ned prisen litt., Det er her Lefdals 150% prisgaranti kommer inn. Lefdal fører SanDisk MS duo brikker, det samme gjør IT24.no .. De er forøvrig billigst på 128MM MS duo brikker i følge prisguiden. En brikke på lefdal koster 795,-, mens en brikke på IT24.no koster 444,- + 30 i sending. Regnestykket blir som følger 795 - 474 = 321 * 1.5 = 481,5. 795 - 481,5 = 313,5!!! En helt ok pris spør du meg...:=) Det du må gjøre er: 1: Gå inn på http://www.it24.no/ og velg kamera/minne/msduo 2: Ta utskrift av siden med pris og spesifikasjoner 3: Gå inn til Lefdal, spør etter minnebrikker - Få tak i en selger.. 4: Vis selgeren lappen, han går og sjekker på nettet om prisen er riktig 5: Han kommer tilbake lettere oppgitt, mens du smiler 6: Han legger dette inn på dataen 7: Du går til kassen og sier navnet ditt 8: Du betaler 313,5 for 128MS Duo GOD PÅSKE.. :=) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) sorry leste ikke posten nøye nok !! høres genialt ut i allefall Endret 7. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det der blir feil.. Den eneste måten å få til det er som følger: 1 - stikk inn og print ut prisen på it24.no 2 - Stikk inn på lefdal og kjøp minnebrikke til fullpris. 3 - Vent en liten stund, gjerne et par timer og stikk inn på lefdal igjen. 4 - vis lappen og du får da igjen 100% av mellomlegget + 50% av selve mellomlegget. 5 - Vòilà! Hvis du følger din metode om å vise lappen FØR du kjøper er det eneste du ender opp med å få den til samme prisen som it24.no sin pris... Lenke til kommentar
a85 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt! Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Nei, etter det mange andre her på forumet har sagt gjelder den også for nettbutikker, man frakten blir lagt på! Endret 8. april 2004 av nag-sinn Lenke til kommentar
skaven Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 arovik,,, Det gjelder og NETTBUTIKKER.... Jeg har ihvertfall fått det til,,, 313,5 for et Sandisk 128MB kort... :=) Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt! Hvis du er lur så retter du ikke på andre som faktisk har rett i det de sier, i motsetning til deg. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Også var det den jævla Lefdal butikken da Har jo ingen slik butikk jeg... Har sett 1000 ting som jeg kunne ha spart MYE penger på, men så er jo det aaaaalt for langt vekke. BTW, tipper jendor nytter godt av minnekort prisen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt! Hvis du er lur så retter du ikke på andre som faktisk har rett i det de sier, i motsetning til deg. uhm lefdal har endret policyen til nettbutikker med fast utsalgssted. Komplett er ikke en slik butikk Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er du derimot litt lurere ville du visst at prisgarantien ikke gjelder mot nettbutikker, da ville prisgarantien slått inn på absolutt alt! Hvis du er lur så retter du ikke på andre som faktisk har rett i det de sier, i motsetning til deg. uhm lefdal har endret policyen til nettbutikker med fast utsalgssted. Komplett er ikke en slik butikk Når skjedde den endringen? Den må ha vert ganske så nylig i så fall.. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Noen som kan forklare hvilke butikker som gjelder da? Lenke til kommentar
skaven Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Alle med adresse i norge, og helst "en" utsalgsplass,,, Kanskje psdata?? Bare prøv uanz... Jeg fikk det til... kjøpte 2 stykker..:=) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ja jeg får vel prøve dette jeg og da, har de ms duo kort på alle lefdal butikker? Og er det sant det som mac-gyver sier at man må vente en stund før man stikker tilbake igjen å viser lappen? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Alle med adresse i norge, og helst "en" utsalgsplass,,, Kanskje psdata?? Bare prøv uanz... Jeg fikk det til... kjøpte 2 stykker..:=) Hvor har du dette fra ? I følge prisgarantien de skilter med på nettsidene ( http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rTemplate=empty ) er dette ikke et vilkår, men her står det jo heller ikke noe om at man må legge til frakt på nettbutikker. Men siden Lefdal ikke lister priser på minnekort på nettsidene sine, betyr dette at man først må reise til butikken og sjekke hvilke merker de har, så hjem for å finne billigere på internett, deretter tilbake til lefdal igjen ? Eller kan folk opplyse om hvilke multimedia cards de har (mmc til SX1) ? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 BTW, tipper jendor nytter godt av minnekort prisen Har handla mye der til en god pris ja Men det står ingenting om at prisgarantien ikke gjelder nettbutikker... Lenke til kommentar
skaven Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Saft-is: Nei,, du slepper å dra ned for å sjekke... Kan ta en telefon og ringe dem, du havner på et sentralbord, så spør du dem der hvilke merker av minnekort de kjører, i Stavanger så var det Sandisk nesten for alle typene MS duo, mmc +++++.. Jeg bare sier det som slagspersonen sa til meg: Det skulle helst være et utsalgsted... Men IT24.no har ikke utsalgsted.... Gikk fint for meg,... Lykke til! Lenke til kommentar
skaven Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Gandalf the Grey: Du slepper å vente, de lager 2 bilag, og dette får du beskjed om å si i kassen,,, MEN jeg ville nok vurdert å handlet relativ kjapt, fordi det er spørs hvor lenge de beholder SanDisk og ikke bytter til et mer annonymt merke. SanDiska skal være helt OK kvalitet, med "liftime" warranty... Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Tror ikke du trenger å stresse Lefdal regner nok med at bare noen få gidder å ta bryet med å sjekke prisene andre steder, men at folk i stedet stoler på at Lefdal faktisk sjekker prisene til sine konkurrenter og setter sine egne priser ned. Jeg har en kompis brukte metoden på videokamera og sparte flere tusen. Lefdal kutter ikke ut sony av den grunn. Så forøvrig at Smartclub hadde innført 200% prisgaranti... Endret 20. april 2004 av M-bite Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ehm, nå har da Komplett.no utsalgsted i oslo eller sandefjord, og har hatt det en stund skal jeg tro :-) (correct me if im wrong) Heh, sorry for the bump forresten, men følte jeg bare måtte svare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Komplett butikkene har skiftet navn til Datakjeden, og er ikke lenger en del av Komplett (de bruker sikkert Norek som leverandør fortsatt), ergo har ikke Komplett utsalgssteder lenger. Endret 17. mai 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå