XyruZ Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Signal kabelen på min Hansol 710A er brukket/ødelagt. har prøvd å åpne den men får det ikke til. Er det noen andre som vet hvordan man kan skifte den event. åpne skjermen? Og vet noen Hjemme siden til Hansol ? [ Denne Melding var redigert av: XyruZ på 2002-03-31 13:37 ] Lenke til kommentar
Borf Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 hadde det ikkje vert litt lurer å sendt han tilbake der du kjøpte han og få ein ny? du har vel garantien, det må du ha når du har hansol skjerm, det er alltid noko feil med dei Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Ja har et poeng der jah... broren min sier at jeg ikke får garanti fordi jeg måtte bøye kabelen for å få normalt bilde. noen om har noen andre råd Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Du bør da absolutt forsøke å få den reparert på garantien før du begynner å rote med den selv. Det er høy spenning inne i skjermen, så det er livsfarlig å åpne den hvis man ikke vet hva man gjør. Derfor bør du uansett overlate jobben til kvalifisert servicepersonell. Hva mener du med at du måtte bøye kabelen for å få ordentlig bilde? Hjemmesiden til Hansol er forresten http://www.hansol-uk.com/ - den tredje linken som kom frem ved å søke på "hansol" på Google... (De to første er til deres amerikanske webside). Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Jeg mener at hvis du vridde på den eller holdt den i en bestemt posisjon, så blir bildet normalt, men ellers ble det gult, rødt eller ingenting men snart er det konfiramsjon, og kjøper jeg en ny 19" :smile: Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 20:33, XyruZ skrev:Jeg mener at hvis du vridde på den eller holdt den i en bestemt posisjon, så blir bildet normalt, men ellers ble det gult, rødt eller ingenting Dette er opplagt en garantisak. Jeg synes du burde prøve å få den reparert/byttet. At kabelen brakk fordi du bøyde litt på den, synes jeg høres virkelig pussig ut. Har ikke prøvd å ta knekken på en slik kabel selv, men de ser jo solide ut? :smile: Kabelen var vel sannsynligvis ikke helt frisk fra før, siden du ikke fikk ordentlig skjermbilde. Quote: men snart er det konfiramsjon, og kjøper jeg en ny 19" :smile: Blir sikkert fint, det. Men det er vel ingen grunn til ikke å klage på den gamle skjermen. Det skader jo ikke med to skjermer, heller. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå