Gå til innhold

Hvordan åpne Hansol 710A

XyruZ

Anbefalte innlegg

Signal kabelen på min Hansol 710A er brukket/ødelagt.

har prøvd å åpne den men får det ikke til.

Er det noen andre som vet hvordan man kan skifte den event. åpne skjermen?

Og vet noen Hjemme siden til Hansol ?

[ Denne Melding var redigert av: XyruZ på 2002-03-31 13:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør da absolutt forsøke å få den reparert på garantien før du begynner å rote med den selv. Det er høy spenning inne i skjermen, så det er livsfarlig å åpne den hvis man ikke vet hva man gjør. Derfor bør du uansett overlate jobben til kvalifisert servicepersonell.

Hva mener du med at du måtte bøye kabelen for å få ordentlig bilde?

Hjemmesiden til Hansol er forresten http://www.hansol-uk.com/ - den tredje linken som kom frem ved å søke på "hansol" på Google... (De to første er til deres amerikanske webside).

Lenke til kommentar

Jeg mener at hvis du vridde på den eller holdt den i en bestemt posisjon, så blir bildet normalt, men ellers ble det gult, rødt eller ingenting :grin:

men snart er det konfiramsjon, og kjøper jeg en ny 19"

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 20:33, XyruZ skrev:

Jeg mener at hvis du vridde på den eller holdt den i en bestemt posisjon, så blir bildet normalt, men ellers ble det gult, rødt eller ingenting
:grin:

Dette er opplagt en garantisak. Jeg synes du burde prøve å få den reparert/byttet. At kabelen brakk fordi du bøyde litt på den, synes jeg høres virkelig pussig ut. Har ikke prøvd å ta knekken på en slik kabel selv, men de ser jo solide ut? :smile: Kabelen var vel sannsynligvis ikke helt frisk fra før, siden du ikke fikk ordentlig skjermbilde.

Quote:

men snart er det konfiramsjon, og kjøper jeg en ny 19"

:smile:

Blir sikkert fint, det. Men det er vel ingen grunn til ikke å klage på den gamle skjermen. Det skader jo ikke med to skjermer, heller. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...