Tfosheim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 NVIDIA: FX 5900 XT fortsetter Ryktene om Geforce FX 5900 XT sin død var betydelig overdrevet ifølge NVIDIA. Selskapet skal være strålende fornøyd med FX 5900 XT og akter å fortsette å selge denne løsningen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette var litt bedre nyheter ja.. Beviser bare nok en gang at man må ta det The Inquirer sier med en stor klype salt! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Takk. Godt å høre det bare var fjas. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nokk en gang feil fra theinquirer.. Lenke til kommentar
idle_man_1 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 diggbart det slipper å stresse da Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min). Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min). Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil. Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer.. Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer? Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min). Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil. Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer.. Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer? Ærlig og egentlig? Ja, selvfølgelig ville jeg fraråde folk fra å kjøpe et kort jeg personlig mener er dårlig... er jo ganske logisk det da, akkurat som at du ville rådet andre til å kjøpe det! Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min). Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil. Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer.. Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer? Han fraråder ikke alle å kjøpe Nvidia, men fx5900XT. (Ford eksempelet ditt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå