IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noen som vet hvor jeg får kjøpt? Jeg har sittet hele ferien på LAN, nå har jeg vondt i armen, jeg vil teste om tigerbalsam hjelper Har uansett en liten skade på hånd som skriker etter tiger-balsam, så jeg kunne ha godt av en liten flaske uansett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Apoteket? Tar eg ikke feil så selger de det i vanlige butikker også. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hehe.. eller som salven i "Bullet proof monk".. "I made it with my own urine" .. lol Har aldri brukt tigerbalsam, men har hørt det stinker. Har du vurdert peppermynte olje istedet? Det gjør underverker for både vonde muskler/ledd og andre ting. Bare ikke søl det på steder med tynn hud Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Tigerbalsam stinker, men det virker nå. Jeg har ikke prøvd peppermynte olje så jeg vet ikke hvordan det virker. Tigerbalsam på apotek, det hadde jeg ikke trodd.. Jeg trodde dette var noe man kjøpte ifra spesielle butikker o.l. som importerte dette. Men jeg tror jeg tar saftig feil.. "Vi har jo tiger-balsam på badet vi, kjøpte det på nærbutikken." Quote=min far Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den gang jeg var ung og dum, og drev med sport, husker jeg vi kjøpte tigerbalsam i sportbutikkene. Så de selger det sikkert enda.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå