defzx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har fått 2500+ nå. Kjører med 3200 minne, Er det bare å stille opp Fbsen på 200? Kan ingenting gå galt? Skal system kjøre 3/6 ? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg stilte opp fbs-en men når jeg kom inn i windows (etter noen minutter) klikker hele driten, Blue screen.. Tempen er 40 grader, Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Du må ikke sette fsb`en rett opp på 200, du må ta det gradvis... Siden den klikker i windows vil dette si at den er klokket for høyt og ikke vil kjøre stabilt, sjekk tempraturen og hvis den er skremmende høy må du bare klokke ned, hvis den er akseptabel kan du begynne og stille på v-core volten (ikke over 1,85) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Prøv og sett på volten litt. Hvorfor skjer dette?, du har faktsik klokket Cpu'en din til Xp3200 hastighet... Er ikke alle Xp2500 som greier det. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vet ikke om jeg tør ta på volten fikk tross alt pc-en i stand, i dag.. Tempen ligger ikke på mer en 40 grader i biosen. Skjønner ikke at jeg fikk den blue screenen. Cpu-en var jo stabil den Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 et spørsmål til her, hva er forskjell på mp2400 og den mobile 2400 alle prater om på forum, det ene er til laptop og det andre er til multi-cpu oppsett? eller tar jeg helt feil? Og er det noen andre en itbutikken og mamoz som selger disse mobile cpuene i norge nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå