Talker Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En kamerat av meg hadde noen problemer med xp, så han klarte på et vis å legge inn xp på nytt. Når han nå starter opp, så får han jo ikke opp den brukeren han hadde før reinstallen. Bruker mappa ligger der, men man har jo ikke adgang til den. Hva kan man gjør i dette tilfellet? Kan man på et hvis få windows til å oppdage den gamle brukeren, så han for logget på? Det viktigste er jo å få berget alle tingene som ligger "innelåst", men det hadde jo vært kjekkt å fått tilbake brukeren helt. Han er ganske fortvilt siden alt av musikk, film etc. ligger på brukeren hans. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En kamerat av meg hadde noen problemer med xp, så han klarte på et vis å legge inn xp på nytt. Når han nå starter opp, så får han jo ikke opp den brukeren han hadde før reinstallen. Bruker mappa ligger der, men man har jo ikke adgang til den. Hva kan man gjør i dette tilfellet? Kan man på et hvis få windows til å oppdage den gamle brukeren, så han for logget på?Det viktigste er jo å få berget alle tingene som ligger "innelåst", men det hadde jo vært kjekkt å fått tilbake brukeren helt. Han er ganske fortvilt siden alt av musikk, film etc. ligger på brukeren hans. Hadde jeg visst det så skulle jeg ha svart på spørsmålet, men kan du fortelle meg hva dette har med data/overklokking generelt å gjøre? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) En kamerat av meg hadde noen problemer med xp, så han klarte på et vis å legge inn xp på nytt. Når han nå starter opp, så får han jo ikke opp den brukeren han hadde før reinstallen. Bruker mappa ligger der, men man har jo ikke adgang til den. Hva kan man gjør i dette tilfellet? Kan man på et hvis få windows til å oppdage den gamle brukeren, så han for logget på?Det viktigste er jo å få berget alle tingene som ligger "innelåst", men det hadde jo vært kjekkt å fått tilbake brukeren helt. Han er ganske fortvilt siden alt av musikk, film etc. ligger på brukeren hans. heian trykke f8 når du starter pcen. så velger du administrator konoten og så prøver du og komme inn på den da hvis ikke det går så må du trykke høyre klikk på mappa og på fildeling og på sikkerhet så slette du alle som er der og leger til en ny så velger du administrator på mappa og da har du tilgang til alle filene der inne, tror ikke du skjønte noe serlig men er litt trør nå ser u er mye enkeler og gjøre det sjøl. Endret 7. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Denne stenger jeg for feilposting. Kan ikke se hva dette har med overklokking å gjøre. Prøv i programvare --> windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg