Hidden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg er temmelig sikker på at det er fler år siden jeg leste om det prosjektet første gang. Virker som han aldri kommer til å bli ferdig, og til slutt havner det på Oprah show hvor han griner som ei kjerring over at det tar så lang tid, og så fikser de det for ham gratis Neida, men det virker helt vanvittig. Tror han kommer til å få seg en stygg overraskelse når han tester det.. ingen har forsøkt noe lignende før, og det er umulig å være 100% sikker på hva som skjer med strukturen. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Tror han er ivrig som en liten unge, så jeg tviler hardt på at han venter til ALT er klart før han prøvekjører anlegget Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nå ble jeg en smule missunnelig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den har eg også sett for mange år siden. Tror eg søkte "biggest subwoofer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå