yeaaaaaah Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvis man skal la dataen stå på om natta for å laste ned noe, hvordan skal man da hindre at den slår seg av automatisk. For dataer pleier jo å slå seg av hvis ingen bruker de. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nei, dataer pleier ikke å slå seg av hvis en ikke bruker de , Hvis maskinen din slår seg av etter å ha vert innaktiv lenge så kan du enten slå det av eller så er det noe galt med PCn din! Min for eksempel har stått på i flere uker av og til mens jeg har lastet ned saker og ting! Det er ikke sikkert du bruker XP, men det blir sånn ca. det samme allikevel; Start ----> Kontrollpanel ----> Ytelse og vedlikehold ----> Strømalternativer Deretter setter du alt på aldri! Ingen av disse tingene skulle slå helt av maskina de heller da, men det er verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hmm.. har ikke hørt om at datamaskinen slår seg av om en ikke bruker den. eneste er jo at den går i ventemodus, men den kan du jo slå av hvis du vil det går jo fin-fint å la den stå på om natten vil jeg tro Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) takk skal dere ha Nå kan jeg legge meg Endret 7. april 2004 av yeaaaaaah Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg ville fått den til å slå av skjermen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) jeg ville fått den til å slå av skjermen Eller bare gjøre det selv med bryteren så slipper man den irriterende pæra som lyser uansett hos meg sett at den ikke er slått av ordentlig! Edit: 400 innlegg Endret 7. april 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har ikke hørt om maskiner som slår seg av når de kjeder seg! lol! Si i fra hvis du finner en da!! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 men hvis jeg skal laste ned noe iløpet av natten..... Kan jeg da sette den i Ventemodus og så er den ferdig nedlastet da jeg går ut av ventemodus dagen etter?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis ventemodus slår av harddiskene så kan du ikke det. Såvidt jeg vet ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå