salte aper Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Topicen sier det meste! Jeg har Benq 52*24*52 jeg lånte spille av en kamerat når jeg satt in cden leste ikke pcen cden. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jepp... Spillet er på en DVD plate... Ergo må du nokk ha en DVD leser for å få spillt spillet..... Ryktene sier at spillet kommer ut på vanlig CD i USA..(i tilleg til DVD) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hvis spillet finnes på CD, består det av flere CD'er. Hvis du har bare én plate, er det DVD'versjonen. En DVD-ROM ikke mye, men portoen blir mye i forhold til prisen. Hvis du bare låner spillet kan det være en idé å høre om du kan låne en DVD-rom av noen. Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du får nok tak i cd-rom version... en kompis av meg har det... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hvor vanskelig kan det være? Det er x antall tråder her på Far Cry forumet som sier akkurat det samme. Det får være måte på hvor mange tråder som skal omhandle Far Cry og DVD. Det er ganske logisk da. Du må ha platespiller for å spille av lp plater, kassettspiller for å spille av kasetter, cd spiller for å spille av cd plater og dvd spiller for å spille av dvd plater. I tillegg er dvd spilleren kompatibel med cd spilleren, slik at den også kan spille av cd plater. Det finnes en cdrom version, men den må du bestille fra USA. Endret 7. april 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ryktene sier at spillet kommer ut på vanlig CD i USA..(i tilleg til DVD) ryktene sier? det er opplest og vedtatt at far cry kun kjem ut på dvd i europa og kun på cd i usa. trur vi snart må lage ein offisiell "far cry kjem bare ut på dvd i europa, men i usa kjem det ut på cd" tråd. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 trur vi snart må lage ein offisiell "far cry kjem bare ut på dvd i europa, men i usa kjem det ut på cd" tråd. Ja, men ryktene sier jo... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Spiller koster jo mer enn en DVD rom !! Det bør jo være standard nå, kan vel ikke være så vanskelig å skaffe det? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 kjøper dvd rom jeg Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ryktene sier at spillet kommer ut på vanlig CD i USA..(i tilleg til DVD) ryktene sier? det er opplest og vedtatt at far cry kun kjem ut på dvd i europa og kun på cd i usa. trur vi snart må lage ein offisiell "far cry kjem bare ut på dvd i europa, men i usa kjem det ut på cd" tråd. Feil.Har selv kjøpt spillet i Europa,og det var på cd (5 stk.) Så de har nok begge versjonene. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan jo kjøpe dvd plata, laste ned spillet og bruke din egen cd-key. Det er jo litt galt men ikke så veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå