Xch0rp Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hallo en dag satte jeg og spilte lit cs, plutselig får jeg en helt jevelig fps dropp og datt fra 100 til ca.30 vet ikke hva som har kjedd men jeg er redd for at noe dyrt har røke :S jeg kom på 3 ting som kan ha kjedd: 1. ermkortet har blit skadet av ett eller annet 2. RAM brikken min har tatt kvelden 3. noe er gale med hk/ drivere tempen på tingenne: RAM: 25-30c skjermkort: 30-35c cpu:35-40c chipsettet på hk: 25-30c når jeg trykker " ctrl,alt gr, del" står det at jeg bruker 290MB RAM. men når jeg går inn på aida og kjekker så står det at jeg bruker 415MB ram ifra rambrikken og 290MB ram ifra hardisken min. har bare 1 ram brikke på 512 jeg kan ikke se filmer, spille og alt tar jevlig lang tid rammen er pc 2700 333MHz og jeg klokket den til 380MHz, kan dette vere grunnen takker for alle svar har pannikk og jeg har lan her, kjedelig når jeg ikke kan spille mvh Dan Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 nr 1 på ting som kan ha kjedd der skal det stå "skjermkortet" Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tja, du kan jo prøve å klokke ned rammen da? Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) har klokket den ned da, jeg er ikke helt svidd selv om rammen min kansje er det det verste av alt var det at alt dette kjedde etter at jeg hadde klokket ned igjen mvh Dan Endret 7. april 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er meget muligt at du har fått virus, det samme skjedde med meg hoppet fra 100 fps til sånn 30 og opp igjenn til 100 og ned igjenn. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) ja men da jeg kjekket minnebruken min inne på aida 32 så stod det at jeg brukte 415 av 511 MB ram. og det stod at jeg brukte 290 MB av hdd minnet, altså jeg brukte ikke av ram brikken man bare av hardisk rammen eller no. kan virus gjøre at rammen bare fyller seg da :S uansett iriterende mvh Dan Endret 7. april 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) er det ingen andre som vet ka som kan ha kjedd har et stort problem mvh Dan Endret 8. april 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Prøv et prog som kalles "MemTurbo" eller no slikt.. De programmene frigjør rammen og gir deg mer ram og slikt.. Kanskje det kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ja eg kan jo prøve det takker mvh Dan Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Det programmet "MemTurbo" virket ikke, eg fikk frogjort masse ram men det bare fylte seg igjen tror at ram brikken har røke men eg sender in på reperasjon så får eg det fikset alt dette forde at eg overklokket mvh Dan Lenke til kommentar
Painb Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sikker på at det ikke bare er windows som tuller da? mener å ha hatt liknende problemer med at ram fyller seg, da hjelper det alltid med en formatering for meg. Kan jo hende det hjelper. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hadde RAM-en røket så hadde du temmelig garantert fått mange feilmeldinger, blue-screens, spontan-rebooter, harddisk-feil og/eller andre mystiske feil. Kjør Memtest86 e.l. om du er i tvil om RAM-en. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 tror nok at formatering er løsningen her ja Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Syns det lukter virus her ja ... Prøv formatering, da skulle du fått vite det iallefall. Hvis du har noen viktige filer kan du jo ta backup på en av de andre maskinene i nettverket Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 ja eg kan prøve og formatere, jeg var ikke helt sikker på om det var virus eller om noe hadde røke/blit skadet. eg klokket samme dag som dette kjedde, "KLOKKET MYE" måtte restarte cmos og slikt. men en annen kompis av meg har samme problemet og vi linket på samme til som dette kjedde. men da er det rart at ingen av de andre maskinene på nettet ble smittet jaja, eg kan jo prøve og formatere "mister masse" tar lit backup så går vel det bra takker for alle svar mvh Dan Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 fant ut i dag RAM timingen er på "2,5-3-3-7" er dette bra eller dårlig :S mvh Dan Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Min RAM timing er også på 2.5-3-3-7 men jeg har ingen problemer så jeg tviler på at dette er problemet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Scan for virus først da . Bruk trend og panda online ( begge ). http://housecall.trendmicro.com/ http://www.pandasoftware.com/activescan/co...n_principal.htm ... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Pr0v ogsaa Adaware.. s0k paa google saa finner du det sikkert.. Adaware er et godt program.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå