_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Heia Mac-Gyver! BTW: Jeg er Über-MacGyver-Fan...og ikke slik "uu, jeg har hørt om MacGyver, da skal jeg også digge han". /me er og... /me har alle MacGyver Episodene på egen harddisk.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 /me er og... /me har alle MacGyver Episodene på egen harddisk.. Jeg vet, leste om det i "disk-navn tråden". *Søke litt på episodene* Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) *Søke litt på episodene* ##Innlegg slettet av "meg"## Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 host, hark, advart for posting av ulovelig link. Mer prat om piratvare nå sp ryker noen ut Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Da ser ihvertfall webcammet ut til å funke igjen.. Har spilt UT2004, så jeg vet ikke hvor lenge det har funket... Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) http://194.0.31.83:8080/ Her er min lille webcam server... Best om dagen da, sabla mørkt nå EDIT: NETTE ER OPPE Å GÅR NÅ, CAM ER OPPE Å GÅR! Webcamen er satt opp rett foran hw-rekka. Hvis du ser nederst i venstre hjørne, ser du B|real Endret 8. april 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Flott ATI tweaker! Oppforder flere til å legge ut sine webcams Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jøss ser jo ikke såå stort ut..ligner veldig på åssen det var på OL2k3 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Det er en god del mer til høyre for det vi ser... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er en god del mer til høyre for det vi ser... Hørte jeg noen si "metafor"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Se til høyre! Kom til den gode siden, her gresset er grønnere og menneskene lykkeligere! Bli med på den blå bølgen! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hmmm.... Påskenerdene samlet på Hamar mens avisnerdene fortsatt sitter i VG-redaksjonen kl 01:00 om natta og skriver saker om det.... (edit: for ikke å snakke om meg selv som poster på hw.no kl halv fire om natta... men har man fri så har man fri.... døgnrytme? hva er det?) Endret 8. april 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (edit: for ikke å snakke om meg selv som poster på hw.no kl halv fire om natta... men har man fri så har man fri.... døgnrytme? hva er det?) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lattis! ser ut som nyttårsaften Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mmm.... meg dra på TG neste år.. tror jeg Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 HolgerLudvigsen kopierer HalTan. Anyhoo, skjønner ikke helt fremgangen på det TG-camet. Av og til oppdateres det, men noen ganger kan det gå 5 minutter uten nytt bilde. Jaja, e litt uinteressant, dog, med tanke på at de stort sett sitter og spiller kabal/trader pr0n. Merlin slår opp i ordboka men finner ikke ordet Pr0n Anyways hvor finner jeg Webcamet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) jeg skal på tg neste år da skal søren meg eg bli med deg! og ikke glem nervegassen denne gangen...! (ironi for de som ikke skjønte det, henviser til diskusjon om terror på tg..) Endret 8. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Anyways hvor finner jeg Webcamet? Sjekk egenskapene til bildet (høyreklikk) Endret 8. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kan eg møte opp neste år med hund og realdoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå