HolgerL Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Offisiell TG 04 Webcamtråd - Oppdater med F5 Ikke alle kameraene oppdateres jevnlig Deltagerkamera fra rad 31 (foran HW-rekka) - Sponset av ATI-Tweaker Endret 11. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 EN MANN PÅ BORDET! *ultraboogie* Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 EN MANN PÅ BORDET! *ultraboogie* Haltan kjeder seg... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Haltan kjeder seg... Det tror jeg mannen på bordet gjør også. Blir sikkert liv i kameraet i morgen. Enten er noe hemmelig, eller så er det av om kvelden. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Er det ikke litt tomt til å være tirsdag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) EN MANN PÅ BORDET! *ultraboogie* Haltan kjeder seg... Rottepostei kommenterer... EDIT: added ".." for added similarity, and therefore improved sarcasm Endret 7. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) HalTan spammer EDIT: Added nothing, becouse I am a personification of perfection... Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hadde vært fett hvis noen kunne live-casta fra TG Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 HolgerLudvigsen kopierer HalTan. Anyhoo, skjønner ikke helt fremgangen på det TG-camet. Av og til oppdateres det, men noen ganger kan det gå 5 minutter uten nytt bilde. Jaja, e litt uinteressant, dog, med tanke på at de stort sett sitter og spiller kabal/trader pr0n. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 HolgerLudvigsen parodiserer HalTan. Anyway, tidligere i dag ble det oppdatert hele tiden. Tror nok de har det oppegående når TG starter rundt nitiden i dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 HalTan slår opp "parodisere" i ordboka. Han fant det ikke. Hmms, får litt lyst til å dra på tg nå, egentlig Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Med nettverksstabiliteten som er her for øyeblikket er det ikke rart det cammet ikke funker som det skal. I morgen kan vi kanskje begynne å snakke.... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 woo! 3 folk! let teh partay begin Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) /me sitter å ser på inside webcam nå... Har plutselig VEEELDIG lyst til å bruke de 700kronene mine på å ta tget opp og satse på at jeg får billett ved døren. Noen av dere andre som er der som har mulighet for å sjekke om det er billetter til i morra? Edit: Rask utinje der.. ALT på cammet går helt glatt.. JEG får nesten 100 fps på skjermen til han bake han jeg kjenner.. Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Du kan ikke få han til å legge ut URL til kammeraet da? Siden det er så vill linje der. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 *host* msn *hark* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Hmmm, er det ingen som har en URL til et webcam på TG da...må da være noen som driver med det... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Driver å får kameraten min til å sette opp, men han er litt newb så jeg må fortelle ham alt og sende ham progs.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. april 2004 Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg var stadig innom webkamera saken på TG i går kveld. Så ut som de samme folka satt samme stedet hele tida uten å gjøre noen ting omtrent Men så stoppa kamera og jeg datt av lasset Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2004 Heia Mac-Gyver! BTW: Jeg er Über-MacGyver-Fan...og ikke slik "uu, jeg har hørt om MacGyver, da skal jeg også digge han". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå