SupremeX Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 fordi jeg ønsker meg røde linser Røde linser er jo bare sååå kult. Hvilken som helst annen farge også, så lenge øyet ikke ser normalt ut! dyreøyne er også litt tøft Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Fordi jeg digger 8-Bit Theater EDIT: Og Final Fantasy :!: Endret 16. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 http://manji.info/dump/Sketch.JPG Jeg har den avataren jeg har nå pga jeg liker å se meg selv i bilder som dette. Vet ikke hvorfor, men det er noe "tidløst" med det. how? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har nå skiftet avatar. Den er ganske lik. Men forandring fryder Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fordi BOFH er genialt. Og fordi jeg kalles "Ondskapens yppersteprest", og må ha noe med horn og hale. BOFH website BOFH archive BOFH archive @ theregister.co.uk Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) <---- Fordi jeg opprinnelig hadde tenkt å kjøpe denne pangen. (9mm Tangfoglio Gold Match) Men så ble det en 9mm Sig Neuhausen P210-6 i steden. Har desverre ikke bilde av siggen. Endret 21. mai 2004 av Signatur Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) "The Eyes Are The Windows The Soul" eller noe sånt.... EDIT: Leif, Skrive var på besøk Endret 21. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 "The Eyes Are The Windows The The Soul"elller noe sånt.... the the soul, elllller? Nja, er ikke helt enig med det, men kan forstå at folk tror det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Fordi alle her på forumet tror jeg er en liten, ilter og slu drittunge.. Endret 21. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fordi alle her på forumet tror jeg er en liten, ilter og slu drittunge.. Tror......? (For å være ærlig ble jeg overrasket da jeg så alderen din på hjemmesida di...) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fordi alle her på forumet tror jeg er en liten, ilter og slu drittunge.. Tror......? (For å være ærlig ble jeg overrasket da jeg så alderen din på hjemmesida di...) Hm. Frekkiser ute å vandrer i dag..? Hva, utifra den informasjonen som kom fra innlegget, tilsa noe om min alder..? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 fordi radiohead er yndlingsbandet mitt. og ok computer er den av albumene deres som har finest cover Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Gjett 5 ganger Bruker normalt denne, men den er for stor og jeg orker ikke å resize. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det var ingenting med det innlegget, Marvil, men mer generelt i tidligere tider. Har visst at du ikke er fjortis ganske lenge nå, skjønner du. Var forresten ikke vondt ment. Du hadde mer "intellektuell ung geek"-inntrykket enn "domm fjorttis sm ike kann og skrive"-inntrykket. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det var ingenting med det innlegget, Marvil, men mer generelt i tidligere tider. Har visst at du ikke er fjortis ganske lenge nå, skjønner du. Var forresten ikke vondt ment. Du hadde mer "intellektuell ung geek"-inntrykket enn "domm fjorttis sm ike kann og skrive"-inntrykket. Ah, hyggelig å høre.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Digger ringenes herre og viggo er jo knugen selv so thats why jeg har denne avataren! god helg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Denne avataren her jeg fordi jeg er meg... Et av de bedre bildene som finnes av meg Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Avataren er Pointeren min som jeg bruker i fuglejakta. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fordi det er meg skulle en da kunne tro, sa du no til det? Nei det gjorde du ikke det, så det så! <---Sies fort uten pauser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå