HolgerL Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg lekte meg med webcameraet mitt. Ordna litt på fargeinnstillingene, og oppdaget at med gråtoner og maks kontrast blir nesten alle bilder tøffe. I senere tid har jeg tatt nok av lignende bilder. Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vet ikke, 666 er litt tøft tall Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fordi jeg tenner på smerte... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) I am the most intellectual, as well as intelligent beeing in this very forum of discussion and world matters. However, this creates my need for a smart, yet sexy avatar. So i thought to myself, "what object, or perhaps person, would be the ultimate in smartness contra sexual emission?". As i sat there in the gloom of the cold autumn night it suddenly struck my thoughts like a carrion strikes a turd in a warm summers day, "I AM!". (I should have my memoires written down, i am such an interesting beeing.) Endret 7. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fordi jeg liker Anime, og Iria (jenta i avatar) er tøff, og søt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Eg har min vofs som avatar fordi eg er meget glad i krabaten. Akkurat nå har eg lyst å rive han i stykker men........ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ganske enkelt fordi jeg er avhengig av Battery! !!!ALL BOW DOWN FOR THE INVENTOR OF BATTERY!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fordi jeg har den tøffeste maskinen av alle og ser meg derfor nødt til å vise bilde av den til alt og alle. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kjedet meg på jobben og lekte med penneverktøyet i Photoshop. Skal lage ny avatar snart Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Jeg har min avatar grunnet samme årsaker som HalTan. Men han bommer litt ang. hvem som passer best som det symbolet han prater om så jeg syntes han skal bruke samme avataren jeg bruker. Edit, Holger, du har rett, bilder blir tøffere i svart/hvitt. Endret 7. april 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vet ikke helt... Den er bare kul Prøvde å bytte en gang for lenge siden, men da protesterte folket i SO3 på at jeg hadde byttet Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Fordi en Mac OSX Logo og MacGyver passer utrolig bra sammen.. Regga meg også egentlig for Mac forumet, men det var døllt og jeg fant dere folkens.. Så hvorfor ikke?! hæ, hæ, hææ!? Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Fordi duden er kewl! Det er han fra Metal Gear Solid ikke sant? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Fordi Freddy er den tøffeste tegneseriefiguren ever, og den fortsatt er den BESTE avataren på forumet. EDIT: Endret 7. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Men han bommer litt ang. hvem som passer best som det symbolet han prater om så jeg syntes han skal bruke samme avataren jeg bruker. Endret 7. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Effektiv quote HalTan. Har forresten skifta personlig bilde. Det er jo beslektet med avatar føler jeg, så passa i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå