ExtoL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er Søm Lan som er noe, 100 stk i en gymsal. Det er tingen Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ble det noe av dette lanet da? Personlig synes jeg at gazstation er noe dritt, må få til et ordentlig lan. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Om det ble noe av dette store lan'et? Det ble det vel ikke noe av foreløpig, er mye mer jobb å få til noe sånn enn hva folk tror.. Lenke til kommentar
Mr_Glass Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det skal bli et stor lan i kr.sand må du få tak i folk som har peiling. ikke bare ta med folk i crew for de er kamerater og kan litt. ka0s lan crewet har tenkt på å lage et stort lan ei gang, men problemet er jo å få tak i mye nettverks utstyr hadde vært greit å slå sammen noen lan folk ( ka0s-lan, ATM og gaz ? ) skal det bli bra må vi ha god tid til å planlegge og få tak i sponsorer. håper det blir noe av dette snart Lenke til kommentar
Vocious Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det var jo noe snakk om å få til Silicon Alley igjen da... Se om du finner ut noe om det...! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) [quote name='Mr_Glass' date='10/06/2004 : 11:10'] hvis det skal bli et stor lan i kr.sand må du få tak i folk som har peiling. ikke bare ta med folk i crew for de er kamerater og kan litt. ka0s lan crewet har tenkt på å lage et stort lan ei gang, men problemet er jo å få tak i mye nettverks utstyr hadde vært greit å slå sammen noen lan folk ( ka0s-lan, ATM og gaz ? ) skal det bli bra må vi ha god tid til å planlegge og få tak i sponsorer. håper det blir noe av dette snart [/quote] SA kan nok bli en realitet igjen, hvorvidt det er av interesse for at dette blir ett samarbeidsprosjekt vet jeg ingenting om enda, og at atm og gaz kommer til å samarbeide igjen er nok lite trolig.. Det er vel to organisasjoner med litt forskjellige målsetninger tror jeg.. Utstyr til store partyer er ikke noe problem for ATM lenger, 5-600 og oppover er ikke noe problem.. Men om det skal bli noe så stort lan igjen i Kristiansand så blir det nok lite sannsynlig i år.. Man kan alltis få til noe småpartyer da, på 60-100pers. Og så tenke på noe større til neste år igjen, men problemet kan jo også være å finne en ferie hvor det ikke er andre partyer i Kristiansand... For det skjer vel noe stort sett i hver ferie? Ka0sLAN har jeg forøvrig ingen kjennskap til.. Noen som kan oppdatere meg litt? Endret 13. juni 2004 av Techpoint Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) hvis det skal bli et stor lan i kr.sand må du få tak i folk som har peiling.ikke bare ta med folk i crew for de er kamerater og kan litt. ka0s lan crewet har tenkt på å lage et stort lan ei gang, men problemet er jo å få tak i mye nettverks utstyr hadde vært greit å slå sammen noen lan folk ( ka0s-lan, ATM og gaz ? ) skal det bli bra må vi ha god tid til å planlegge og få tak i sponsorer. håper det blir noe av dette snart SA kan nok bli en realitet igjen, hvorvidt det er av interesse for at dette blir ett samarbeidsprosjekt vet jeg ingenting om enda, og at atm og gaz kommer til å samarbeide igjen er nok lite trolig.. Det er vel to organisasjoner med litt forskjellige målsetninger tror jeg.. Utstyr til store partyer er ikke noe problem for ATM lenger, 5-600 og oppover er ikke noe problem.. Men om det skal bli noe så stort lan igjen i Kristiansand så blir det nok lite sannsynlig i år.. Man kan alltis få til noe småpartyer da, på 60-100pers. Og så tenke på noe større til neste år igjen, men problemet kan jo også være å finne en ferie hvor det ikke er andre partyer i Kristiansand... For det skjer vel noe stort sett i hver ferie? Ka0sLAN har jeg forøvrig ingen kjennskap til.. Noen som kan oppdatere meg litt? ka0slan var ment for ungdom 14-18 års alderen på hånes. Da vi så hvor mange som var interesert, gjorde vi det mulig for andre fra andre steder i kr.sand å være med på lan'et. Det første lan'et ble holdt uten inett, men uansett var det mange som kom. Etter det samlet vi noen flere i crew'et og kjørte på med første Ka0s-lan med internett. Vi fikk lånt Hånes Skole Hallen til å arrangere lan'et på. Det kom så å si litt over 70 stk, i.o.m at det var ca 90 stk påmeldte + folk som kom og gikk. Ka0s-lan består ikke bare av ungdommer som selv har lyst å ha dataparties, vi har også fritidsetaten som hjelper oss med en del ting, som feks: sted, stoler, bord, vakter osv. Jeg er en av de i crew'et og er veldig fornøyd med innsatsen til folk så langt. Så jeg er ganske så klar for å holde et nytt dataparty med dette crewet, selv om det skulle være sammen med andre (større dataparty) eller alene igjen for mer info: Ka0s-lan Endret 14. juni 2004 av nixtus Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du får jo skrike til neste gang dere skal ha lan da, så tar jeg turen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ingen her som tenker på at Duplex-Crew pleier å ha utrolig bra LAN ? www.duplex-crew.org Sia dems er nede nå, men prøv igjen ei gang... *snakke med webmaster* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå