SirHartge Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-11 20:04, B|Real skrev:Tja...nå har du kjøling på CPU og nå dreper du støyen på HDD's. Bare PSU og GPU igjenn SirHartge? PSU'en er modda til en Papst 12-19db vifte.. Vet ikke om jeg orker å vannkjøle GPU, har bare ett gf2pro kort. Men skal modde kjølern. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Ingenting bråker værre enn en god gammel WD ATA33 disk :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Hadde blitt bedre i en NoVibes eller StilleDrev som jeg har døpt min.. Lenke til kommentar
jstein Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Ein ting som er gloymt her, er jording av disken. Dette kan i verste fall odelegga disk eller HK, da jord paa IDE/SCSI-kabelen ikke er beregna paa aa joda disken. Ein ledning fra disk til kabinett fikser dette. IBM har hatt problem med dette i eit kabinett der diskne var festa i plastikk-oppheng. Diskane slutta aa virka, men funka igenn etter at dei vart jorda. Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg for min del har festa harddisken min med 16 skruer så langt. Jeg har en WD 120GB jeg er kjempe redd for fra nå av, etter å ha hatt 3 stk IBM 45gb 60GXP. Kjørte 2 i raid, brukte aldri å skru de fast eller noe, bare hang og slang i 3.25" holdern. Jada, de gikk til ****s.. klarte å lure dem på noen.. 1100kr pr disk (: _________________ Bensin-@EFnet->#Ustabil Oppsettet mitt er jo som så: ASUS P4S333 sis645 Northwood [email protected](133/[email protected]) Apacer DDR333 256MB ram Western digital 120GB [ Denne Melding var redigert av: bensin16 på 2002-04-16 20:49 ] Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: jstein skrev (2002-04-16 19:47):Ein ting som er gloymt her, er jording av disken. Dette kan i verste fall odelegga disk eller HK, da jord paa IDE/SCSI-kabelen ikke er beregna paa aa joda disken. Ein ledning fra disk til kabinett fikser dette.IBM har hatt problem med dette i eit kabinett der diskne var festa i plastikk-oppheng. Diskane slutta aa virka, men funka igenn etter at dei vart jorda. dette løses på en enkel måte: ta alltid ut datakabelen før du tar ut strømkabelen og sett alltid i strømkabelen før du setter i datakabelen, med andre ord strømkabelen skal atid stå i når datakablene står i. På den måten er disken jordet gjennom strømkabelen og man slipper å få utladninger gjennom jord-lederen på datakablen. Lenke til kommentar
mrf00rk Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Noen som har prøvd å henge opp en cd-rom på denne måten? Min bråker no inni granskauen Eller vil laseren få problemer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå